sunt sotie de alcoolic
ajutati ma sa l ajut.este constient de boala lui si vrea sa se vindece dar nu stie cum si nici eu nu stiu ce sa fac ca sa l ajut.frecventaza grupul aa, a citi tot ce a gasit de citit, eu ii sunt alaturi, dar se pare ca nu este eficient.nu vrem sa recurgem la internare.deocamdata am inceput sa incercam calea credintei.sper ca asta sa fie solutia.spuneti mi voi care a ti reusit cum a ti reusit ?dupa fiecare recidiva cum v ati revenit?
5 comentarii
Alcoolicii anonimi reprezintă o soluţie excelentă DUPĂ ce renunţă la alcool, cu scopul câştigării durabilităţii acestei renunţări. O internare este necesară ÎNAINTE. Credinţa este mereu de mare ajutor din experienţa mea, cu precădere atunci când sunt aplicate şi medicamentele spirituale.
Dacă sunteţi din Bucureşti, există psihiatri calificaţi şi cu multă practică în acest domeniu atât la Spitalul Alex Obregia din Berceni (sunt două secţii vecine: una pentru alcoolism şi cealaltă pentru dependenţa de alte droguri), cât şi la fostul Spital Studenţesc de lângă complexul Belvedere.
Dacă sunteţi din Bucureşti, există psihiatri calificaţi şi cu multă practică în acest domeniu atât la Spitalul Alex Obregia din Berceni (sunt două secţii vecine: una pentru alcoolism şi cealaltă pentru dependenţa de alte droguri), cât şi la fostul Spital Studenţesc de lângă complexul Belvedere.
Buna Va multumesc pentru raspuns.Merge la grup, citeste si de azi am inceput sa incercam credinta, ca solutie.Azi a fost la biserica si a vorbit cu un preot despre boala lui si la ravasit foarte mult si a fost impresionat de cat de multa atentie i a acordat acesta.Cred ca este pe drumul cel bun si face progrese si lasam internarea ca ultima solutieEu ii sunt alaturi si am toate motivele sa mi fac sperante ca va fi bine.Accepta ca are o problema si lupta sa se vindece.