Senzatii ciudate inainte de a dormi

14-04-2009
AlanAlin
Nu este medic/terapeut
AlanAlin
Buna ziua.
Am si eu o problema. Cand pun capul pe perna... nu adorm, constient fiind simt senzatii ciudate, senzatie ca se afunda totul deodata, sau ca se opreste totul, ca mor, ca ma ciocnesc deodata de ceva, cad in abis (cam asa as descrie eu senzatia) desi nu dorm, ci doar inchid ochii. Ma sperie foarte tare aceste senzatii. Din cauza lor nici nu mai pot sa dorm. Dorm foarte putin noaptea, 3-4 ore din cauza fricii ca mi se va intampla ceva rau.
Stiti de la ce ar putea fi?
MULTUMESC
3 comentarii
0
14-04-2009, ora 20:05
George M.
Nu este medic/terapeut
George M.
incearca sa dormi cat mai mult, chiar si ziua si evita surmenarea, creierul are nevoie de odihna
0
15-04-2009, ora 00:42
Terapeut Holistic Niculae Nicuşor (Mr. Nick)
Medicina naturista, complementara, alternativa
Buna dimineata!

Va recomand sa consultati un medic neurolog, pentru ca dupa parerea mea (nu sunt medic), suferiti de tulburari psihosomatice si psihovegetative, care va creeaza o stare de anxietate.
Indiferent de diagnostic, medicul va poate da un tratament adecvat cu ajutorul caruia va veti trata aceste simptome, important este sa mergeti si sa respectati posologia.

Numai Bine!

P.S. Pana mergeti la medic, puteti sa beti seara inainte de culcare un ceai de sunatoare, aceasta fiind recunoscuta la nivel mondial pentru efectele sale anxiolitice, "destresante" si antidepresive.
0
15-04-2009, ora 00:51
Medicina naturista, complementara, alternativa
Am uitat sa precizez ca puteti merge si la un psihiatru, decizia apartinandu-va!
Adaugă un comentariu / răspuns

Programari cabinete medicale, clinici Alege-ți medicul și fă o programare!
Peste 13000 de cabinete medicale își prezintă serviciile pe ROmedic.
15-04-2016, ora 10:25
Publicitate ROmedic
Administrator forum
Psihologi, psihiatri, psihoterapeuti
Recomandă un Psihoterapeut sau caută unul!