respiratie grea, apasa pe piept
Buna ziua.
Sunt baiat, am 22 ani, 65kg, 1.73m, de ceva timp respir greu, mi se pare ca ma inadus si/sau ma apasa ceva pe piept. Asa senzatii am mai avut vara, dar mi s-a parut ca poate eu singur imi influentez. Atunci am fost la ecografie si medicul de acolo mi-a spus ca gladna e inflata la maximul normal. Trebuie sa mentionez ca lucrez ca programator, stau cate vreo 8-12 ore pe zi la calculator, si in ultimul timp sunt stresat pentru ca a venit perioada de a alege viitorul si ce sa faci dupa facultate. Din cauza acestei senzatii uneori nici numai pot gandi normal parca.
PS: Am fumat pana in vara 6 ani de zile, in vara m-am lasat, dar acum uneori de senzatia asta se leaga parca as vrea din nou sa fumez, sau nu stiu...
Va rog, imi puteti spune daca e ceva grav cu glanda? Aici unde-s eu nu pot gasi nici un medic normal endocrinolog, maxim ce pot face e analiza la hormoni (care imi iesise bine) si ecografia. va multumesc.
Sunt baiat, am 22 ani, 65kg, 1.73m, de ceva timp respir greu, mi se pare ca ma inadus si/sau ma apasa ceva pe piept. Asa senzatii am mai avut vara, dar mi s-a parut ca poate eu singur imi influentez. Atunci am fost la ecografie si medicul de acolo mi-a spus ca gladna e inflata la maximul normal. Trebuie sa mentionez ca lucrez ca programator, stau cate vreo 8-12 ore pe zi la calculator, si in ultimul timp sunt stresat pentru ca a venit perioada de a alege viitorul si ce sa faci dupa facultate. Din cauza acestei senzatii uneori nici numai pot gandi normal parca.
PS: Am fumat pana in vara 6 ani de zile, in vara m-am lasat, dar acum uneori de senzatia asta se leaga parca as vrea din nou sa fumez, sau nu stiu...
Va rog, imi puteti spune daca e ceva grav cu glanda? Aici unde-s eu nu pot gasi nici un medic normal endocrinolog, maxim ce pot face e analiza la hormoni (care imi iesise bine) si ecografia. va multumesc.
2 comentarii
Buna seara,
Va sfatuiesc sa va adresati si unui medic pneumolog/ pneumoftiziolog.