regim alimentar cu alimentatie obisnuita
BUNA ZIUA, am 20 ani, ma numesc Kati si vreau sa slabesc, dar nu reusesc.mi se face foame din ce in ce mai mult, incerc sa nu mananc, dar tot ma duc sa gust ceva!nu am bani sa cumpar medicamente, iar sport nu prea am timp sa fac.ma poate cineva ajuta cu o dieta sau sfaturi?daca se poate cu alimentatie obisnuita, fara sa fiu nevoita sa cheltui prea multi bani ca sunt studenta!
5 comentarii
Buna Kati! Eu pot sa-ti recomand regulile care functioneaa in cazul meu:
- fara grasimi in exces ( nu trebuie excluse in totalitate);
- paine ( 2- 3 felii pe zi integrala)dar in compensatie mananc foarte multa branza. IUn felul acesta nu mai am probleme nici cu calciu.
- fara multe dulciuri ( nu excluse cu desavarsire, dar cu masura).
- mananc intotdeauna dimineata, deobicei lapte cu cereale ( din porumb simple, fara ciocolata etc). regleaza tranzitul intestinal. In zilele cand nu consum cereale, se simte.
- gatit mai mult la abur, gratar, cuptor si mai putin prajit
- in fiecare zi consum macar un fruct
- salate ( chiar si iarna din varza, sfecla rosie )
- merg pe jos cam 3 km zilnic. Ar trebui sa fac mai multa miscare dar..mai am de lucrat in aceasta privinta.
Pe scurt, cam asta este regimulmeu de viata. pe mine cel putin ma ajuta. Am 53 kg si 1, 72.
Sper ca ti-am putut fi de folos!
Numai bine!
- fara grasimi in exces ( nu trebuie excluse in totalitate);
- paine ( 2- 3 felii pe zi integrala)dar in compensatie mananc foarte multa branza. IUn felul acesta nu mai am probleme nici cu calciu.
- fara multe dulciuri ( nu excluse cu desavarsire, dar cu masura).
- mananc intotdeauna dimineata, deobicei lapte cu cereale ( din porumb simple, fara ciocolata etc). regleaza tranzitul intestinal. In zilele cand nu consum cereale, se simte.
- gatit mai mult la abur, gratar, cuptor si mai putin prajit
- in fiecare zi consum macar un fruct
- salate ( chiar si iarna din varza, sfecla rosie )