Ranula sublinguala/ afta ? stomatolog sau ORL?
Buna ziua. In urma cu 5 zile mi-a aparut o basica sub limba, in partea stanga, de marimea unui bob de mazare. Am mers la medicul de familie si mi s-a spus ca ar fi o afta. Mi-a recomandat glicerina boraxata si clatitire cu apa sarata. Dupa 1 zile de glicerina si apa cu sare "besica" s-a dublat ca marime, iar din cautarile mele pe internet pare a fi o ranula sublinguala. Nu doare, nu deranjeaza nu e rosie, nu s-a spart, nu am carii dentare-implanturi sau alte probleme stomatologice, arata fix ca o basica insa ma ingrijoreaza foarte mult faptul ca creste. Unde as putea merge in Iasi avand in vedere ca momentan nu sunt asigurata medical( cabinet particular)? Recomandati medic stomatolog sau medic chirurg ORL? Exista si tratament alternativ in afara celui chirurgical? Aveti idee la ce pret, orientativ ajunge interventia chirugicala? Pe internet nu gasesc prea multe informatii.
Va multumesc, Diana 30 ani Iasi.
Va multumesc, Diana 30 ani Iasi.
3 comentarii
poate fi si sialolitiaza
daca esti consumatoare de citrice, otet, lamai s.a chestii care produc supra salivatie
tine de Maxilo-facial
nici de ORL..si nici de stomato..exista asa specialitate Chirurgie maxilo-facala
daca esti consumatoare de citrice, otet, lamai s.a chestii care produc supra salivatie
tine de Maxilo-facial
nici de ORL..si nici de stomato..exista asa specialitate Chirurgie maxilo-facala
Va multumesc pentru raspuns. Am presupus ca e o ranula sau un chist mucos pentru ca nu am alte simptome in afara acelei basici.
Imi puteni recomanda un dr. in chirurgie maxilo-faciala din Iasi sau chiar din orasul dumneavoastra, Pascani?
Va mulltumesc
Imi puteni recomanda un dr. in chirurgie maxilo-faciala din Iasi sau chiar din orasul dumneavoastra, Pascani?
Va mulltumesc
doar in Iasi la spit Sf. Spiridon
clinica Maxilo-facial
clinica Maxilo-facial
Alege-ți medicul și fă o programare!
Peste 13000 de cabinete medicale își prezintă serviciile pe ROmedic.