Paranoia/schizofrenie/?
Bună! Acum 3 ani, după un eveniment mai ciudat din viața mea am început să constat niște stări: îmi era frică să stau singură în casă, credeam că este constant cineva care vrea să intre peste mine pe geam, țineam toate geamurile închise și acoperite (vară fiind), plângeam din senin, mi se părea că aud voci din camera alăturată și că văd siluete din colțul ochiului, nu ieșeam din casă, etc. Menționez că după câteva săptămâni totul a revenit la normal, până anul acesta, când, gândindu-mă la acea perioadă din viața mea, simțeam că o să înnebunesc. Îmi e frică să nu am probleme psihice grave. Ce credeți că am și unde ar trebui să mă duc să mă investighez?
3 comentarii
Nu sunt medic, dar după experienta mea s ar putea sa fi avut un mic episod psihotic.Mergi la un doctor psihiatru și povestește prin ce ai trecut.El îți va zice sigur ce s a întâmplat cu tine și dacă este cazul sa urmezi un tratament.
Mergeti ori la un psiholog clinician cu experienta ori la un psihiatru pentru evaluare. Dupa aceea veti afla si care sunt solutiile
Mergeți la un psiholog clinician sau psihiatru și în urma evaluării se va decide ce faceți mai departe.
Alege-ți medicul și fă o programare!
Peste 13000 de cabinete medicale își prezintă serviciile pe ROmedic.
Peste 13000 de cabinete medicale își prezintă serviciile pe ROmedic.
Alte subiecte care v-ar putea interesa:
- 3mi-e frica de stomatologie
- 3Dureri puternice de cap, stare de frica
- 3dureri de cap zilnice, ameteli puternice, bufeuri sau frisoane, frica permanenta..
- 3ma tem in genere de noapte, nu pot dormi singura in casa nici intr-un caz
- 3amigdalite pultacee + frica la prescolar
- 3Sunt foarte speriata
- 1Atacuri de panica...stare de frica
- 1frica de intuneric
- 8Stare de anxietate, frica, panica
- 4sunt foarte agitata si nelinistita + am insomnii...
- 4Frica de mine
- 3Frica de a vorbi in public
- 3mi e teama de moarte...
- 4hipnoza ma ajuta sa trec de frica unor boli psihice?
- 5Frica de moarte
- 3Frica