Paranoia/schizofrenie/?

23-11-2022
anaa255
Nu este medic/terapeut
anaa255
Bună! Acum 3 ani, după un eveniment mai ciudat din viața mea am început să constat niște stări: îmi era frică să stau singură în casă, credeam că este constant cineva care vrea să intre peste mine pe geam, țineam toate geamurile închise și acoperite (vară fiind), plângeam din senin, mi se părea că aud voci din camera alăturată și că văd siluete din colțul ochiului, nu ieșeam din casă, etc. Menționez că după câteva săptămâni totul a revenit la normal, până anul acesta, când, gândindu-mă la acea perioadă din viața mea, simțeam că o să înnebunesc. Îmi e frică să nu am probleme psihice grave. Ce credeți că am și unde ar trebui să mă duc să mă investighez?
3 comentarii
3
23-11-2022, ora 17:11
NNN7
Nu este medic/terapeut
NNN7
Nu sunt medic, dar după experienta mea s ar putea sa fi avut un mic episod psihotic.Mergi la un doctor psihiatru și povestește prin ce ai trecut.El îți va zice sigur ce s a întâmplat cu tine și dacă este cazul sa urmezi un tratament.
2
25-11-2022, ora 20:21
Psiholog Pescaru Valentin
Psihologie, Bucuresti
Psiholog Pescaru Valentin
Mergeti ori la un psiholog clinician cu experienta ori la un psihiatru pentru evaluare. Dupa aceea veti afla si care sunt solutiile
2
25-11-2022, ora 23:45
Psiholog Niculina Ciuperca
Psihologie, București
Psiholog Niculina Ciuperca
Mergeți la un psiholog clinician sau psihiatru și în urma evaluării se va decide ce faceți mai departe.
Adaugă un comentariu / răspuns

Programari cabinete medicale, clinici Alege-ți medicul și fă o programare!
Peste 13000 de cabinete medicale își prezintă serviciile pe ROmedic.
15-04-2016, ora 10:25
Publicitate ROmedic
Administrator forum
Psihologi, psihiatri, psihoterapeuti
Recomandă un Psihoterapeut sau caută unul!