Nu pot sa ma integrez intr-un grup
pur si simplu nu stiu sa comunic, mai exact sa ma imprietenesc cu aproape nimeni. Sunt studenta in anul 1 la facultate...ceilalti vorbesc intre ei se imprietenesc dar mie nu-mi vine sa...fac acel ceva! sa intru in discutii cu ceilalti...mi-as dori sa pot sa fiu altfel, dar nu pot... ma gandesc tot timpul oare ce parere au ceilalti despre mine? oare zic ca-s frumoasa? ca-s urata? slaba? ignoranta? etc... stiu ca-s prea atenta la imaginea pe care mi-o creez...intr-adevar sunt foarte timida:( daca trebuie sa zic cv in fata clasei ma inrosesc si acest lucru ma face sa ma rusinez si mai tare.nu pot sa scap de timiditate, , , , am fost la psiholog cam o jumatate de an, dar...nimic! nu stiu ce sa mai fac! e foarte greu pt mine... nu dores nimanui sa fie intr-o situatie asa naspa...
9 comentarii
Off... ma regasesc foarte mult in ceea ce spui tu. Si eu eram la fel.. Mi-a fost greu sa imi inving timiditatea, nu stiu sa iti spun cum am facut-o ori daca am facut ceva pentru asta.. Varsta insa te va invata sa fii mai indrazneata. Probabil cei din jur nu impartasesc aceleasi pasiuni ca tine si nu gasesti un subiect de discutie comun... Nu conteaza cum arati, asta e cel mai putin important. Acum, daca stau bine sa ma gandesc, pe mine m-a ajutat foarte mult in a-mi invinge timiditatea inceperea vietii sexuale.. Ceva imi spune ca nu ai un iubit..
intr-adevar nu am si nici nu am avut un iubit...
Anxietatea sociala o poti rezolva cu ajutorul unui psiholog. Una este sa fii timida, si alta este ca aceasta timiditate sa fie atat de accentuata incat sa nu te lase sa iti faci prieteni, sa te distrezi cu ei, si sa faci ceea ce ar trebui sa faca o fata de varsta ta. Este pacat sa stai asa, mai ales cand problema pe care o ai are o rezolvare usoara. Iti doresc multa bafta!
Tot ceea ce prezinti tu arata o stima de sine foarte scazuta, un sentiment de inferioritate accentuat.
Poti imbunatatii increderea in tine prin psihoterapie adleriana sau psihanaliza.