Ma obsedeaza ca nu fac nimic, imi este greu sa fac unele lucruri pe de alta parte.
Am 20 de ani si sunt studenta la psihologie.
Am aflat cate ceva despre obsesii, dar ma confrunt si eu cu ele.
Ma obsedeaza ca nu fac nimic, imi este greu sa fac unele lucruri pe de alta parte. Uneori nici nu am rabdare, ca de exemplu de televizor, de unele lecturi.
Stiu ca o solutie ar fi autosugestia, dar uneori obsesiile mele depasesc si logica, sunt ca ceva de care nu pot scapa.
Am aflat cate ceva despre obsesii, dar ma confrunt si eu cu ele.
Ma obsedeaza ca nu fac nimic, imi este greu sa fac unele lucruri pe de alta parte. Uneori nici nu am rabdare, ca de exemplu de televizor, de unele lecturi.
Stiu ca o solutie ar fi autosugestia, dar uneori obsesiile mele depasesc si logica, sunt ca ceva de care nu pot scapa.
5 comentarii
Ceea ce descrieti dvs. nu seamana cu obsesiile din tulburarea obsesiv-compulsiva. Mai multe amanunte m-ar ajuta sa-mi dau seama ce se intampla.
Intr-adevar, nu este o obsesie "din aceea".
Evident ca te deranjeaza faptul ca nu faci nimic, pentru ca la 20 de ani sunt atatea lucruri pe care le poti face !
Inteleg ca nu ai gasit inca ACTIUNEA care te preocupa (acolo in profunzime), si care te impiedica sa te ocupi de altele, devenite prin contrast mult mai putin importante.
"Obsesiile" tale depasesc logica fiinca sunt o semnalizare inconstienta ca ar fi ceva de facut (interesant, potrivit pentru tine si important) pe care deocamdata nu il faci. Ca un beculet rosu care semnalizeaza ceva.
(descoperind asta, vei face un mare pas vizavi de facultatea pe care o faci...vei intelege un anumit mecanism...)
Andrei
Evident ca te deranjeaza faptul ca nu faci nimic, pentru ca la 20 de ani sunt atatea lucruri pe care le poti face !
Inteleg ca nu ai gasit inca ACTIUNEA care te preocupa (acolo in profunzime), si care te impiedica sa te ocupi de altele, devenite prin contrast mult mai putin importante.