Lipsa de concentrare, stres si multe altele
De aproape un an duc o viata extrem de dezordonata. Sunt student, iar noaptea lucrez ca operator CNC la o firma din domeniul aviatiei. Deoarece sunt student am nevoie de bani. si ca sa ii capat trebuie sa muncesc. Problema este ca muncesc de prin luna septembrie numai noaptea, cu mici exceptii (3 saptamani fara schimb 3). De dormit dorm doar 3-4 ore la servici, plus ce mai apuc pe acasa. cateodata nici nu apuc. Ziua merg la facultate.
Acest program, mi-a dat peste cap intreg organismul. Am inceput sa imi pierd din concentrare, la ore, orice gand imi trece prin cap, automat imi distrage atentia de la curs. Sunt putin amnezic. Sunt si putin slabit: 65 kg la 1.82 inaltime. De stres nu mai vorbesc...serviciul e de vina. Sistemul imunitar, banuiesc, nu mai e atat de puternic ca inainte. Am inceput sa racesc cam des.
Am nevoie de niste sfaturi, ce ar trebui sa fac: tratamente, analize, etc.
O zi buna
Acest program, mi-a dat peste cap intreg organismul. Am inceput sa imi pierd din concentrare, la ore, orice gand imi trece prin cap, automat imi distrage atentia de la curs. Sunt putin amnezic. Sunt si putin slabit: 65 kg la 1.82 inaltime. De stres nu mai vorbesc...serviciul e de vina. Sistemul imunitar, banuiesc, nu mai e atat de puternic ca inainte. Am inceput sa racesc cam des.
Am nevoie de niste sfaturi, ce ar trebui sa fac: tratamente, analize, etc.
O zi buna
4 comentarii
Ai un program foarte incarcat, care iti solicita organismul. Incearca sa il ajuti cu o alimentatie cat mai sanatoasa, iti trebuiesc porteine, lipide, glucide pt ritmul asta.si bineinteles odihna
Nu cred ca ar strica un suport medicamentos in acest sens, dar cel mai bine este sa consulti un medic, sa iti evalueze starea de sanatate si sa iti prescrie un tratament daca sunt carente.
Nu te neglija, multa sanatate