jena in gat !!!

buna ziua, am si eu o intrebare care ma ingrijoreaza de ceva vreme domnule doctor... de aproape o saptamana simt o jena in gat... nu stiu exact cum sa explic... simt dimineata ca ma doare in gat mai ales cand inghit insec... ca si acum as zice ca am rosu' in gat, disconfortul il simt mai ales in zona aia unde e situat "maru' lui adam"... am senzatia ca am ceva in gat, ca o mucoasa, ceva de genul...si simt nevoia sa racai, ca sa scot afara... is fumator de aproape 4 luni si tot ma gandesc sa nu fie ceva mai grav, de ex cancer laringian. astept un raspuns. multumesc anticipat !
3 comentarii

nu sunt medic, dar dupa descrierile dumneavoastra pare a fi un reflux gastroesofagian. evita cafeaua, bauturile acidulate, ciocolata, incearca sa dormi cu perna ridicata, daca poti sa-ti procuri medicamente pentru reducerea acciditatii.
sper sa-ti raspunda un medic
sanatate!
sper sa-ti raspunda un medic
sanatate!

Poate te sperii asa rau incat n-o sa mai fumezi niciodata. Ce bine ti-ar prinde.. Si fa gargara cu apa in care pui otet de mere de la Plafar. Ai grija sa nu bei nimic rece.

Macar fa si tu un lucru bun. Lasa-te de fumat cat mai poti. Eu nu am fumat niciodata, pentru ca stiu ca daca ma apuc, nu ma mai las. Nu are rost sa fumezi. Ce motive ai sa fumezi ? Nu inteleg. Sa iti bagi monoxid de carbon in plamani ? Citeste ce e ala CO si vezi ce efect are asupra mucoasei gatului, asupra plamanilor, asupra mucoasei bucale, asupra hematiilor si poate te lamuresti. Nu lasa fitele sa iti conduca viata, ca nu merita.

Peste 13000 de cabinete medicale își prezintă serviciile pe ROmedic.
Alte subiecte recente din această secțiune:
- 1Umflatura in nas
- 4Tinitus
- 4Urechi infundate si presiune
- 2Carcinom scuamos coardă vocală dreapta
- 2Conflict vasculo-nervos bilateral AICA nervii VII, VIII
- 1Durere în gat persistenta
- 1Ajutor!!! dureri de cap intense și zilnice
- 3Tiuit permanent in cap
- 1Urechi infundate după operatie de cornete si deviatie sept