Ipohondru sau bolnav?!

01-08-2020
Marian0207
Nu este medic/terapeut
Marian0207
Buna ziua am mai scris pe acest forum din disperare si nerabdare, viata mea a devenit un calvar in martie anul asta cu o gripa usoara, evident m-am speriat in contextul pandemiei (am plecat cu gandul ca ppate am contactat un virus, pana la boli precum cancer, leucemie, etc) Precizez ca sunt si student, inainte lucram foarte mult, fumam, stateam cu orele la calculator, pierdeam noptile... si acum am ajuns sa am urmatoarele simptome: stari febrile, dureri de cap si ameteala, mi se inroseste imediat pielea, maini si picioare reci, uneori sunt palid si imi sangereaza gingiile (doar dimineata), plus ganduri care imi vin in cap in mod obsesiv ca as fi bolnav. (Nu fac atacuri de panica)pana in prezent mi-am facut 2 test de sange in locuri diferite si au iesit foarte bune, plus test de coagulare. Absolut toate valorile sunt in limite normale. Mi-am facut programare la hematologie pe luna viitoare... Nu am liniste deloc, iau alprazolam dat de medicul psihiatru, sincer nu prea ma ajuta, nu pot dormi, ma trezesc in panica, am si cateva sedinte de psihoterapie (simt ca ma ajuta pe moment, dar cand ma trezesc urmatoarea zi dimineata ma simt ca o gaina ametita cu o stare de febrilitate si cu dureri de cap care ma duce cu gandul direct la leucemie).. Niciodata in viata mea nu m-am simtit atat de slabit si de rau. Inafara de analizele de sange am mai facut si alte analize ( la neurologie, ORL, pneumo, gastro.. etc) si desigur nimeni nu imi da un diagnostic si figurez sanatos din analize. Ma simt neputincios, ma simt mai bine in prezenta medicilor si cand vorbesc cu ei, caut pe net mereu fiindca orice as face, simptomele imi dau de gandit si nu ma lasa sa imi traiesc viata... Ce trebuie facut? Le am incercat pe toate, oare am leucemie sau vreo boala ? Ca simt ca ma sting pe zi ce trece...Oare sa ma mai duc si la hematolog?...
Apreciez enorm anticipat orice raspuns.
17 comentarii
0
01-08-2020, ora 13:51