Efecte adverse - Tranxene... recomandati-mi un alt medicament
am atacuri de panica de 2 ani si in ultimele 4 luni am facut tratament cu tranxene.La inceput aceste atacuri au disparut, dar de o luna au reaparut si vad ca in ciuda tratamentului nu se mai amelioreaza.Daca imi puteti recomanda un alt medicament.Va multumesc!
5 comentarii
Numai un psihiatru o poate face si numai personal, in urma unui consult. Sunt situatii cand aceste atacuri de panica se pot trata fara medicamente, doar prin discutii cu psihiatrul sau prin alte tehnici(hipnoza de exemplu), alteori sunt necesare medicamente antihipnotice.
scuze, rectific exprimarea: medicamente pentru panica, nu antihipnotice...
va multumesc mult pt. ca mi-ati raspuns la intrebare, mi-ati fost de mare ajutor.Numai bine!!!
Este posibil ca tranxene sau xanax sa aiba efecte adverse la renuntarea lor decat antidepresivele? asa am patit eu de ex si le-am scazut la indicatia medicului ffffff incet
buna seara!este foarte posibil ca tranxene si xanax sa aiba reactii adverse la renuntarea tratamentului...am inceput diminuarea treptata si eu si sper sa ma simt bine.Doamne ajuta!!!
Alege-ți medicul și fă o programare!
Peste 13000 de cabinete medicale își prezintă serviciile pe ROmedic.
Peste 13000 de cabinete medicale își prezintă serviciile pe ROmedic.
Alte subiecte care v-ar putea interesa:
- 19De 4 saptamani am intrat intr-un cerc vicios si nu pot sa-mi revin
- 10palpitatii
- 8stare generala de sanatate instabila
- 4sufar de atac de panica
- 6cine a luat rivotril si cum l-a suportat?
- 1Atacuri de panica...stare de frica
- 10un pacient pierdut
- 2Psihoterapeut Timisoara - atacuri de panica
- 4atac de panica, hipohondrie, depresie
- 3de ceva timp am avut stari de lesin, emotii, atacuri de panica, frica intensa
- 2Atacuri de panica
- 9Tulburari anxioase cu atacuri de panica
- 10Atacuri de panica
- 2Neurologie>Echilibru
- 11Anxietate si atacuri de panica
- 1Calmante si sedative
- 3Hipoglicemie sau atac de panica?