Dureri spate, nu-mi pot tine gatul drept, dureriarticulatii, gangli limf submaxilar. Ajutor | Forumul Medical ROmedic

Dureri spate, nu-mi pot tine gatul drept, dureriarticulatii, gangli limf submaxilar. Ajutor

09-08-2019
irina199010
Nu este medic/terapeut
irina199010
Va rog frumos sa ma ajutati cu o informatie. Nu stiu ce e cu mine. Am fost deja la orl, reumatolog, medic generalist, dentist, ecografie parti moi si nu am primit niciun diagnostic. Ma dor foarte tare articulatiile (degetele de la maini, dureri in spatele genunchilor si in fata lor, talpa) si acum gatul, ceafa, nu-mi pot tine capul drept. Ganglionii limfatici am aflat ca sunt inflamatori, dar analizele de sange au iesit foarte bune (hemoleucograma ok). Am doar carenta de vitamina D. Iau suplimente de o saptamana. Ma simt obosita, lesinata. Ce sa fac? Ma sperie...ma doare tot corpul...
4 comentarii
0
11-08-2019, ora 15:15
clara_p
Nu este medic/terapeut
clara_p
Poate fi o infectie. Hemoleucograma, VSH-ul cum au iesit?
Eu am cam aceleasi manifestari si reumatologul a zis ca am poliartroze la maini, spondiloza.
Ma dor muschii si articulatiile. Iau vitamina D. Fac kinetoterapie.
Daca gasiti vreo rezolvare a problemei va rog sa reveniti pe topic sa imi scrieti si mie. Ma chinuiesc de 5 luni cu aceasta problema si doctorii nu imi dau un tratament.
0
11-08-2019, ora 19:27
irina199010
Nu este medic/terapeut
irina199010
Hemoleucograma si vsh sunt ok. Am doar carenta de vitamina d. Acum a inceput sa ma doara si spatele foarte tare. Mie nu mi au pus niciun diagnostic. Acest lucru e chiar stresant. O sa ma duc si eu la kineto si...din cate am inteles cam atat se poate face...Maine ma duc la neurolog.
0
11-08-2019, ora 21:22
clara_p
Nu este medic/terapeut
clara_p
Va rog sa imi scrieti si mie ce va zice neurologul.
1
20-08-2019, ora 07:30
Georgescu Marian
Nu este medic/terapeut
Georgescu Marian