Durere Pectorala

Buna. De cateva luni ma confrunt cu dureri musculare ale pectoralului stang. Prima oara credeam ca sufar de 'inima' si am dat in anxietate si atacuri de panica...insa ekg, ecografia sunt bune.simt cum muschiul pectoral se incordeaza si prin masare se relaxeaza usor.am folosit plasturi cu ardei iute si se mai amelioreaza durerea.astazi de dimineata ma luat durerea iar dupa cateva ore muschiul s-a relaxat insa daca masez locul marcat in imagine ma doare de parca ar fi un muschi 'rupt' sa zic.ma cam enerveaza cand se incordeaza intrucat e jenant sa te masezi toata ziua in acea zona. Multumesc am atasat jos o imagine cu zona in care ma doare !
http://s9.postimg.org/w2uuabm1r/prod_39122.jpg
http://s9.postimg.org/w2uuabm1r/prod_39122.jpg
5 comentarii

Simptom principal de anxietate.
Neuronii sau nervii se constrictioneaza din cauza emisiei insuficiente de neurotransmitatori.
Fa tratament pentru anxietate. Sunt peste 15 medicamente naturiste pentru anxietate si 10-20 medicamente alopate pentru anxietate numai in Romania.
Neuronii sau nervii se constrictioneaza din cauza emisiei insuficiente de neurotransmitatori.
Fa tratament pentru anxietate. Sunt peste 15 medicamente naturiste pentru anxietate si 10-20 medicamente alopate pentru anxietate numai in Romania.

am fost la medic si mi-a prescris serlift 1/zi si jumatate de bromazepam de 3 ori pe zi...o imbunatatire se simte insa durerea musculara a ramas ;)))

Daca durerea e doar dupa mese, poate fi boala de reflux.

durerea e continua..am facut testul helicobacter si nu e prezent..cel mai proabil e de la anxietate si acum de cand iau tratamentul muschiul se relaxeaza si a ramas "febra" musculara :))

Tratamentul ar trebui sa isi faca tratamentul complet cam dupa 4-6 saptamani.

Peste 13000 de cabinete medicale își prezintă serviciile pe ROmedic.
Alte subiecte care v-ar putea interesa:
- 4dureri musculare si de articulatii, fetita 7 ani