Durere ciudata de gat.

29-03-2011
Ann Reea
Nu este medic/terapeut
Ann Reea
Buna ziua!
Sunt eleva in ultimul an de liceu. De la 14 ani cant. In iarna lui 2009 am facut multe viroze una dupa alta si am fost si in spital. De atunci gatul meu nu se bine deloc. Seara am o tuse de cateva minute dupa care ma doare pur si simplu la nivelul amigdalelor.De asemenea daca ma apuc sa cant nu dureaza nici 10 minute si ma doare gatul si ragusesc, ceea ce inainte nu se intampla. Daca ma opresc din cantat ma doare gatul si amigdalele, dar parca e o usturime inauntrul amigdalelor si parca ma mananca pur si simplu( nici nu stiu cum sa explic senzatia.).Am observat de asemenea ca din amigdala stanga imi iese ceva ( cum ar fi untul! solid daca daca apesi e mai moale) urat mirositor.M-am dus la Doctorul de familia si a zis ca"Da ai niste cratere micute nimic grav." Insa dupa 1 saptamana dupa ce dumneaei m-a asigurat ca nu am nimic am facut din nou 2 viroze una dupa alta ( ceea ce e enervant pt ca rece nu beau, acidulat nu beau, ma feresc de frig ! ) Am revenit la dumneaei si mi-a spus ca e imposibil sa ma doara gatul dupa sau in timp ce cant si ca sunt eu mai sensibila. In seara respectiva am inceput sa tusesc de nu mai aveam aer asa ca mama a renuntat la dumneaei si ne-a mutat la alt doctor de familie, insa dureaza, iar eu in Iulie am prezentare la care trebuie neaparat sa cant (practic am nevoie de aceasta activitate!), dar daca ma voi simti la fel in continuare nu cred ca voi reusi ceva. Ar putea cineva sa ma ajute cu un sfat ?MUltumesc mult!
3 comentarii
0
29-03-2011, ora 19:44
Dr. Laura Palii
Psihiatrie, Bucuresti
Dr. Laura Palii
Cu inima deschisa iti recomand sa mergi la o salina. Daca gasesti o salina mecanica unde esti, o sa te ajute intr-un timp record. Decat sa astepti la cozile interminavile la medicul de familie, mai bine mergi direct la un ORL.
0
29-03-2011, ora 22:09
Ann Reea
Nu este medic/terapeut
Ann Reea