Disjunctor maxilar
Buna ziua!Fiica mea de 16 ani a vizitat un medic ortodont acum cateva zile.Ea a mostenit un prognatism care s a rezolvat(partial)cu o gutiera.Acum la vizita medicului ortodont, i s a spus ca maxilarul de sus este mai mic decat cel de jos si ca are nevoie de un disjunctor pe cerul gurii.Am fost anuntati ca exista sanse sa nu functioneze deoarece oasele nu mai sunt in perioada de crestere, iar sansele de a se corecta sunt minime, dar medicul ne a recomandat sa incercam acest tratament.Fata mea are si un deficit de vitamina D si ma gandesc ca oasele ei nu sunt bine structurate, iar aparatul dentar poate functiona.Nu stiu ce sa fac, nu vreau sa dau banii degeaba, dar nici sa ratez aceasta sansa de a ii repara maxilarul.
1 comentarii
Bună ziua!
În astfel de situații este bine să mai cereți o a doua sau chiar o a treia opinie, pentru a vă face o părere cât mai apropiată de realitate. În principiu, orice opțiune de tratament are riscuri și beneficii, rămânând la latitudinea medicului curant și a pacientului să cântărească această balanță și să ia, împreună, o decizie pertinentă, corect informată și asumată.
În astfel de situații este bine să mai cereți o a doua sau chiar o a treia opinie, pentru a vă face o părere cât mai apropiată de realitate. În principiu, orice opțiune de tratament are riscuri și beneficii, rămânând la latitudinea medicului curant și a pacientului să cântărească această balanță și să ia, împreună, o decizie pertinentă, corect informată și asumată.
Alege-ți medicul și fă o programare!
Peste 13000 de cabinete medicale își prezintă serviciile pe ROmedic.
Peste 13000 de cabinete medicale își prezintă serviciile pe ROmedic.
Alte subiecte recente din această secțiune:
- 1Indepartare aparat
- 1Disjunctor maxilar - lipsa aparitiei strungareata!
- 3Aparat dentar Invisalign sau aparat dentar Spark?
- 1Gutiera și retainer
- 1Retainer dupa aparat dentar.
- 1Aparat dentar copil
- 3Parodontoza si aparat ortodontic