Daca e virgina poate avea BTS?
Eu si prietena mea vrem sa incepem impreuna (amandoi suntem virgini) viata sexuala si voiam sa stiu daca poate avea vreo BTS (sau chiar si eu) daca nu a facut o cu nimeni inainte. Ma gandeam in principiu ca eu chiar voiam sa i fac oral :D si sa fiu sigur.. Credeti ca ar trebui mai intai niste analize facute?
2 comentarii
Sigur ca este posibil. Hiv, hepatita. sun boli pe care le poti lua si de la salonul de cosmetica. Dar nu neglijati prezervativul. In mod fals s-a creat imaginea unui minus de placere din cauza lipsei de contact intre tesuturi. Nu e carne pe carne frate. Crede-ma confortul fizic si psihologic pe care il ofera prezervativul este net superior.
Din pacate in zilele noastre nici macar prezervativul nu mai este suficient, caci exista o multime de boli care se transmit si pe alte cai: spre exemplu virusul HPV se transmite prin simpla atingere a pielii infectate.
Cea mai buna solutie sunt analizele medicale complete si complexe (inclusiv pentru HPV).
Prezenta unor boli, chiar asa numitele BTS-uri nu este dovada a comportamentului sexual riscant, caci, asa cum scriam mai sus, multe dintre ele se transmit si pe alte cai: sex oral, anal, schimb de fluide etc.
Cu alte cuvinte este important, corect si o dovada de respect reciproc sa va faceti amandoi analizele medicale, apoi sa luati masurile contraceptive necesare ca sa nu ajungeti in situatii neplacute sau riscante.
Cea mai buna solutie sunt analizele medicale complete si complexe (inclusiv pentru HPV).
Prezenta unor boli, chiar asa numitele BTS-uri nu este dovada a comportamentului sexual riscant, caci, asa cum scriam mai sus, multe dintre ele se transmit si pe alte cai: sex oral, anal, schimb de fluide etc.
Cu alte cuvinte este important, corect si o dovada de respect reciproc sa va faceti amandoi analizele medicale, apoi sa luati masurile contraceptive necesare ca sa nu ajungeti in situatii neplacute sau riscante.
Alege-ți medicul și fă o programare!