Chioraiul stomacului
sal sunt marius.am 18 ani.sunt student.si am si eu o problema.cred ca de vreo 4 luni de zile sau ceva de gen.imi chioraie tot timpul stomacul...fie ca am mancat sau nu.nu am dureri de stomac.doar simplul fapt ca imi chioraie stomacul.oricand.care poate sa fie problema sau ce sfaturi imi dati.ms...
3 comentarii
Buna ziua.
Poate proveni din stomac sau de la intestinul subtire. Poate fi de la aerofagie (mancati in graba?) sau de la bauturi carbogazoase.
Daca probleme nu se agraveaza si nu aveti alte simptome, nu merita investigata (gastroscopie...).
Numai bine!
Poate proveni din stomac sau de la intestinul subtire. Poate fi de la aerofagie (mancati in graba?) sau de la bauturi carbogazoase.
Daca probleme nu se agraveaza si nu aveti alte simptome, nu merita investigata (gastroscopie...).
Numai bine!
salut, si io am ceeasi problema, mi sa spus ca posibil sa am colită, acm iau tratament nuj daca o sa mi treaca, o sa mi fac si niste analize, daca aflu ce o sa postez :P
Nu induceti oamenii in eroare. Am si eu aceeasi problema de 5 luni de zile si nu este de la mancat in graba sau de la mancare specifica pentru ca am modificat intentionat nutritia si am observat ca senzatiile sunt aceleasi indiferent de alimentul ingerat, iar colita la 18 ani, sa fim seriosi. Eu am 27, simptomele sunt aceleasi. S-ar putea sa fie paraziti cel mai probabil de la apa de la robinet. "Chioraie" lasa-mi mesaj privat cu datele de contact pentru a lamuri mai amanuntit problema aceasta obositoare. Vad ca nu suntem singurii.
Alege-ți medicul și fă o programare!
Peste 13000 de cabinete medicale își prezintă serviciile pe ROmedic.
Peste 13000 de cabinete medicale își prezintă serviciile pe ROmedic.
Alte subiecte care v-ar putea interesa:
- 4balonare dupa fiecare masa
- 4sunet intestine
- 4ghioraitul matelor imediat dupa ce mananca
- 5zgomote intestinale si dureri ale rectului
- 6zgomote intestinale in public, staturi
- 6Nici smecta nu-si face efectul...
- 1Zgomote ciudate in stomac