cearcane - tratamente, sfaturi
Buna,
Am si eu o problema cu cearcanele.Am incercat mai multe tratamente naturiste si creme anticearcane, care nu au dat rezultat.As vrea sa incerc o solutie mai radicala-tratamentul cu laser.Ma puteti indruma in sensul asta?
Multumesc
Am si eu o problema cu cearcanele.Am incercat mai multe tratamente naturiste si creme anticearcane, care nu au dat rezultat.As vrea sa incerc o solutie mai radicala-tratamentul cu laser.Ma puteti indruma in sensul asta?
Multumesc
4 comentarii
nu sunt medic dar din cate stiu eu de cearcane permanente nu poti scapa doar sa le acoperi cu anticearcan!pielea din jurul ochilor e subtire si nu cred ca laserul ar da rezultate bune...poate bisturiul!
Draga Alina, exista mai multe metode de a trata cearcanele care se efectueaza de catre medic, in cabinet, cu rezultate foarte bune. Laserul este intr-adevar una dintre cele mai radicale interventii, exista si modalitati "intermediare" de terapie (si nu ma refer la cremele obisnuite anticearcan). Daca doresti te pot orienta in aceasta directie.
si eu tot cu cearcanele ma lupt.nu am absolut nici o problema de piele si nu imi apare nimic pe fata(gen puncte negre..gosuri).pe mine m-ar interesa o crema care sa remedieze oarecum situatia
Subiectul a mai fost dezbatut pe forum, gasesti in acea discutie detalii.
Alege-ți medicul și fă o programare!
Peste 13000 de cabinete medicale își prezintă serviciile pe ROmedic.
Peste 13000 de cabinete medicale își prezintă serviciile pe ROmedic.
Alte subiecte care v-ar putea interesa:
- 22Cearcane permanente
- 3cearcane rosii
- 8pungi de sub ochi
- 5ingalbenirea pielei sub ochi exterior pe fata (la cearcane) ce inseamna?
- 4cearcane la copil
- 2cearcane - recomandare creme eficiente
- 5crema pentru ochi si riduri
- 4cearcane permanente
- 15Cearcane
- 5cearcanele la copil.. ce poate fi?
- 10Stare generala proasta inexplicabila
- 0Cearcane si pungi sub si unflaturi deasupra ochiului
- 0ochi incercanati la fetita de 3 ani