Ce ma puteti sfatui: fratele meu are epilepsie

19-09-2007
valy777
Nu este medic/terapeut
valy777
Am un frate care NUMAI in somn face un fel de criza - zic eu de epilepsie - nu face spume nu are alte simptome.intodeauna e buimac jumatate de zi dupa ce se trezeste dintr-o astfel de criza. Aceste crize au inceput pe la virsta de 18 ani, am facut ceva analize a iesit "bine" dar a primit untratament cu CARmabazebina. O perioada a fost ok undeva la 3-4 ani a mai facut o criza din ale. Acum de curind in ultimele 4 luni a avut 3-4 crize -prea frecvente zic eu- si in plus acum se si scapa pe el treba mica cind are criza.Are acum 27 de ani si cred ca de un an jumate a intrerupt sa mai ia carmabazepina. A inceput sa o ia din nou de cind au reaparut crizele dar nu prea mai au efect pastilele.
As vrea sa stiu daca exista vreun remediu pentru crizele astea daca mai sunt si alte medicamente - cred ca la carmabazepina nu mai reactioneaza corpul lui - si in general ce ar trebui sa fac ca sa se scape de boala asta a lui.
Astept sfaturile dumneavoastra!

Multumesc.
6 comentarii
0
19-09-2007, ora 00:00
theodora
Nu este medic/terapeut
theodora
cautati sa consultati un medc neurolog
0
20-09-2007, ora 00:00
valy777
Nu este medic/terapeut
valy777
Ok e promitator -fratele e la facultate in Timisoara
oricum multumesc la toata lumea si mai astept si alte posibile solutii
Valy
0
17-11-2007, ora 00:00
julya_1973
Nu este medic/terapeut
julya_1973