Avort MEDABON 2023 nedureros

19-06-2023
AnamariaBrx
Nu este medic/terapeut
AnamariaBrx
Buna, încep prin a preciza ca sunt o studenta de 19 ani, in curand 20. Sarcina a venit intr-un moment foarte dificil pt mine, sesiunea de vara. De cum mi-a intarziat ciclul am luat masuri si am facut un test, iar in aceasi zi mi am facut programare pt avort medicamentos dupa ce m-am informat pe internet. Urmatoarea zi am ajuns la clinica unde mi a-a confirmat sarcina cu ecografie(in jur de 3 saptamani) si am primit cutia de medabon cu o brosura cu toate instructiunile de la dna doctor.
Seara la 22 am luat prima pastila pe cale orala. Urmatoarele zile m-am simtit ok, poate doar putin slabita. Am inceput sa sangerez, dar nu exagerat(mentionez ca eu nici la menstruatie nu sangerez mult) si sa imi curga cheaguri de sange. Nu simteam durere, doar mici intepaturi sau discomfort. Am citit ca se poate sa dai afara fatul de la prima pastila intrucat iti opreste sarcina din evolutie. A doua zi de la prima pastila am eliminat la baie un cheag mai mare rotund.
Seara dupa 48 de ore am introdus cele 4 pastile in vagin. Ma asteptam la niste dureri foarte mari dupa cum scrie pe prospect si am citit la alte femei. Eram pregatita cu perna calda si pastile, dar nu am simtit mai nimic. La inceput primele ore cand ma miscam cateva intepaturi si crampe, dar foarte mici. Eram speriata ca poate nu isi facea efectul. Scriu acest mesaj a doua zi de la cele 4 pastile, mai exact la aproape 24 de ore. Nu am absolut nicio durere si nici nu sangerez excesiv, doar la baie cand ma sterg si cateva picaturi pe tampon.
O sa revin in comentarii sa va spun daca sarcina s-a eliminat corect cand voi merge la control. Sper ca am fost doar norocoasa si nu am avut dureri, asa ca nu va speriati de restul povestilor cum ca este teribil, fiecare corp este diferit.
A mai fost cineva in situatia sa nu se simta rau? Imi este si frica ca nu cumva sa nu iti fi facut efect pastilele pentru activarea contractiilor.
4 comentarii
0