Atacurile de panica si anxietatea - probleme de care poti scapa !!!

29-11-2022
Relax
Nu este medic/terapeut
Relax
Salut,
Am intrat acum ceva vreme pe acest forum si am citit cateva mesaje “de ajutor” referitor la atacurile de panica si/sau stari anxioase si acum m-am hotarat sa scriu cateva randuri:
In primul rand, nu sunt medic, dar pot impartasi pe scurt din experienta mea in acest sens si cum am reusit sa imi reiau viata.
Da, am trait pe pielea mea senzatiile tari date de AP si AX. Apropo, in primul rand trebuie sa eliminati o problema medicala reala. Daca totul este ok, nu mai insistati sa va cautati probleme, nu aveti decat in mintea voastra. Nu, nu sunteti nebuni, cel putin nu datorita acestor simptome. Eram incordat, experimentam toate senzatiile nasoale posibile, dureri in piept, surescitat, dureri de mușchi, nu ma puteam si imi era frica sa ma relaxez, dureri in ceafa, ameteli, senzatia de lesin ( asa era maxima, dar cum mi-a spus psihologul… cum sa lesini cand tu ai puls 90 ? Ai lesinat vreodata sa stii senzatia dinaintea lesinului ? ) si cea mai nasoala, teama de moarte. Apoi gandurile ca am ceva boli pe care medicii nu le pot descoperi, sunt 100% bolnav, am cele mai negre boli posibile… un calvar, ce mai. Nu eram bun de nimic. Am cautat in stanga si-n dreapta, si cu cat citeam mai multe prostii ( doamne, am citit chiar si comentarii de la persoane care deja, cred, aveau nevoie de psihiatru ( asa ca nu mai luati de bun tot ce cititi - nu stiti cine se afla si de ce boli sufera persoana care scrie acel “sfat” - persoane care “prescriau” combinatii de medicamente anxiolitice care lor le-au facut bine lor sau altor interlocutori. ) cu atat aveam mai multe stari aiure - preluam inconstient starile descrise de altii
2 comentarii
0
29-11-2022, ora 00:36
gladys
Nu este medic/terapeut
gladys
Si acum esti bine? Ai scapat de tot de ele?
0
29-11-2022, ora 06:48
360
Nu este medic/terapeut
360
fara subiect si predicat... "ap si ax"... ok... am inteles totul :/