Ameteli, greturi etc
Deja de cam 4 luni tot ametesc, mi se face rau, simt ca nu am aer, transpir mult cand ametesc, orice as face tot imi este cald. Dupa ce ametesc vad totul parca in reluare, ma deranjeaza lumina foarte tare.. parca sunt obosit mereu nam chef de nimic. Cred ca asta e tot, tin sa mentionez ca miam facut aproape toate analizele, am umblat peste tot si nu am aflat nimic... Sunt student si de multe ori nu pot sta la cursuri/laboratoare/examene. Deja am pierdut o sesiune si e groaznic. A inceput dintr-o data... Nu stiu ce sa mai fac...
9 comentarii
Poate ar fi ok sa consulti un psiholog, daca toate analizele iti sunt ok..Poate fi de la stres, daca ai si atacuri de panica.
am fost la psiholog si mia spus ca sar putea sa am ceva fobie dar nu prea cred, acum ametelile persista dar nu mi se mai face rau asa des... Multumesc pentru ajutor. am luat ceva calmante recent dar degeaba..
Le ai in anumite circumstante sau permanent ? :) In anumite locuri/situatii ?
in general can ies din casa, dar mai patesc si in casa mai rar.
Si ce ganduri iti vin in minte? Ai prefera sa eviti anumite situatii?
Pai anumite situatii da, nu prea imi vin ganduri ciudate doar ma enervez putin si sper sa treaca, sau incerc sa ignor aceasta stare si sa imi continui drumul, dar de multe ori chiar nu le pot ignora... Multumesc foarte mult ca incerci sa ma ajuti.
Nu ai pt ce. Sa incerci sa nu te lasi influentat. Ai avut o perioada mai grea, stresanta?
Nu neaparat dar exista multi factori de stres in viata mea, cum ar fi facultatea de ex, cand a debutat eram in a 3-4 saptamana nu aveam examene sau ceva sa ma stresez tare.
Alege-ți medicul și fă o programare!
Peste 13000 de cabinete medicale își prezintă serviciile pe ROmedic.
Peste 13000 de cabinete medicale își prezintă serviciile pe ROmedic.
Alte subiecte care v-ar putea interesa:
- 14un scurt-circuit ca un soc ca o trosnitura in interiroul capului
- 12Topamax - l-a luat cineva?