am niste alunite albe pe interiorul pelii penisului, nu ma deranjeaza
am niste alunite albe pe interiorul pelii penisului, nu ma deranjeaza deloc dar vreau sa stiu ce sunt. Eu sunt elev in clasa a-VIII-a si am 14 ani si am observat ca aceste alunit se imultesc, le am aceste alunite de 1 an sunt ca niste bilute si au inceput sa apara si la baza "capului" penisului repet nu ma deranjeaza
Vreau sa stiu cum pot scapa de ele si ce sunt
AM MAI DESCHIS ACEST SUBIECT
Vreau sa stiu doar, sa imi recomandati un doctor in iasi va rog, am cautat pe internet dar nu stiu unde se afla cabinetele, dar as putea sa ma interesez de aceasta, vreau sa stiu cam cat ma costa o consultare si un doctor bun din iasi
Multumesc mult
Vreau sa stiu cum pot scapa de ele si ce sunt
AM MAI DESCHIS ACEST SUBIECT
Vreau sa stiu doar, sa imi recomandati un doctor in iasi va rog, am cautat pe internet dar nu stiu unde se afla cabinetele, dar as putea sa ma interesez de aceasta, vreau sa stiu cam cat ma costa o consultare si un doctor bun din iasi
Multumesc mult
5 comentarii
trebuie sa mergi la URL :
NOVAMEDICA Iasi
Adresa: Str. Milcov nr.20 bl.1203 ap.3 Parter Tel: 0232/255101
Urologie
BIO-PAN SRL Iasi
Adresa: Str.V.Alecsandri nr.9, sc.B, ap.1 Tel: 0232-210728
Urologie
NOVAMEDICA Iasi
Adresa: Str. Milcov nr.20 bl.1203 ap.3 Parter Tel: 0232/255101
Urologie
BIO-PAN SRL Iasi
Adresa: Str.V.Alecsandri nr.9, sc.B, ap.1 Tel: 0232-210728
Urologie
ti-as recomanda sa mergi la novamedica.este o clinica foarte serioasa, si la mine in bv este. fa-ti o programare si cauta pe google tarifele.oricum un control cred k e peste 50 de lei ( pt noi femeile e 70 de lei...dar la voi, baietii. ;D)...suna la nr ala si intreaba...
Nu este tratament pt Hirsuties papillaris genitalis pt ca nu este o BOALA!! este doar o simptoma.Nu te speria esti normal!!
a, am citit mai jos comentariul tau multumesc mult... nu mai treebuie sa imi fac griji si ii multumesc si lui allecsandra pt ca a raspuns la toate intrebarile
BAFTA !!!
BAFTA !!!