am nevoie urgent de niste sfaturi: anticonceptionale
am 21 de ani si sunt studenta, mi-am inceput viata sexuala in urma cu 2 luni si as vrea sa stiu ce fel de anticonceptionale sa iau. stiu ca trebuie sa consult un medic ginecolog dar nu prea am timp sa ajung si cei care mi-au fost recomandati ma programeaza mereu peste cateva luni din cauza programului incarcat. va rog frumos sa ma ajutati.
3 comentarii
1. In multe policlinici studenţeşti există cabinete de planificare familială. Acolo puteţi primi sfat competent, precum şi, cu dovada faptului că sunteţi studentă, anticoncepţionale gratuite sau la preţ redus. Spre exemplu, pentru Bucureşti, un astfel de cabinet funcţionează în incinta Maternităţii Giuleşti.
2. Înainte de a răspunde la întrebarea ce fel de anticoncepţionale să luaţi, trebuie să vă răspundeţi la întrebarea dacă anticoncepţionalele reprezintă cea mai potrivită metodă pentru dv. O privire sintetică (dar foarte sumară) asupra acestei chestiuni puteţi găsi într-un mai vechi articol de-al meu, aici:
http://www.doctordragomir.ro/Contraceptie.htm
2. Înainte de a răspunde la întrebarea ce fel de anticoncepţionale să luaţi, trebuie să vă răspundeţi la întrebarea dacă anticoncepţionalele reprezintă cea mai potrivită metodă pentru dv. O privire sintetică (dar foarte sumară) asupra acestei chestiuni puteţi găsi într-un mai vechi articol de-al meu, aici:
http://www.doctordragomir.ro/Contraceptie.htm
multumesc mult. voi citi articolul dumneavoastra
Si intradevara anticonceptionalele par o solutie minunata de protectie deoarece de la prezervative am o iritatie si nu le suport.Iar sex neprotejat nu vreau sa fac pentru ca, cum stim cu toti exista multe riscuri
Alege-ți medicul și fă o programare!
Peste 13000 de cabinete medicale își prezintă serviciile pe ROmedic.
Peste 13000 de cabinete medicale își prezintă serviciile pe ROmedic.
Alte subiecte care v-ar putea interesa:
- 3ati folosit cilest?
- 2anticonceptionale sau pilula de urgenta