am colecist ce inseamna?
am facut ecografie si mia spus ca am calculi este grav ce trebuie sa fac?
4 comentarii
Inseamna ca ai in colecist (vezica biliara) niste pietre care pot ingreuna curgerea normala a bilei (fierea) care ajuta la digerarea mancarii. Depinde de dimensiunea lor. Daca sunt mici, medicul iti poate prescrie ceva pentru eliminarea lor si implicit sa nu mai ai senzatie de jena sau durere in partea dreapta. Daca sunt mari si exista riscul ca ele "s-o ia din loc" si sa plocheze canalul prin care curge bila, atunci trebuie scoase. Deci, numai medicul iti poate spune exact ce trebuie sa faci. De asta nici nu e recomandabil sa iei colebil sau altele asemanatoare, iti pot face mai mult rau decat bine. In orice caz, daca nu e infectat colecistul si nu exista predispozitie sa tot faci pietre, evita cat mai mult scoaterea, operarea colecistului. Vorbeste cu gastroenterologul! Sanatate deplina!
Calculi la ce"
Fiere?
COledoc?
Rinichi?
Vezica?
Uretere?
Noroc ca Teosophia a ghicit (nu-mi dau seama cum, pentru ca tu nu mentionezi nimic, iar la ecografie se pot vedea calculi oriunde) si stie si cat de grav poate fi.. ca trebuie sa te si operezi...
Ce bine ca are cine sa ne dea sfaturi chiar cand nu are cum sa stie ce dorim.
Poate ar fi fost bine sa intrebi medicul ce calculi ai, macar la ce organ, daca are efect asupra organului, daca trebuie scosi sau tratati, daca sunt mari sau mici, unul sau mai multi, cu obstructie sau fara, cu infectie sau fara, etc, etc
Fiere?
COledoc?
Rinichi?
Vezica?
Uretere?
Noroc ca Teosophia a ghicit (nu-mi dau seama cum, pentru ca tu nu mentionezi nimic, iar la ecografie se pot vedea calculi oriunde) si stie si cat de grav poate fi.. ca trebuie sa te si operezi...
Ce bine ca are cine sa ne dea sfaturi chiar cand nu are cum sa stie ce dorim.