Belirea penisului il mareste ?
Salut !
Am 14 ani si 9 luni, sunt elev in clasa a VIII-a, si am auzit zvonuri cum ca daca ti penisul desfacut (pielea de pe capul penisului data in jos), iti creste penisul...Ma refer la faptul ca daca stai cu capul penisului dezvelit ar putea creste...Am cautat metode peste metode de marire si am gasit cele cu grautati atarnate, dar si efecte secundare...Ceea ce vreau ? Marirea penisului intr-un mod natrural si gratuit, (ce se poate face de acasa) fara efecte secundare precum ipotenta sau chiar si asa...nu stiu daca merita riscul. As dori sa stiu adevarul...Si sunt totodata curios daca dezvirginarea doare tare.(=virgin)
Rog sinceritate !
Va multumesc anticipat !
Am 14 ani si 9 luni, sunt elev in clasa a VIII-a, si am auzit zvonuri cum ca daca ti penisul desfacut (pielea de pe capul penisului data in jos), iti creste penisul...Ma refer la faptul ca daca stai cu capul penisului dezvelit ar putea creste...Am cautat metode peste metode de marire si am gasit cele cu grautati atarnate, dar si efecte secundare...Ceea ce vreau ? Marirea penisului intr-un mod natrural si gratuit, (ce se poate face de acasa) fara efecte secundare precum ipotenta sau chiar si asa...nu stiu daca merita riscul. As dori sa stiu adevarul...Si sunt totodata curios daca dezvirginarea doare tare.(=virgin)
Rog sinceritate !
Va multumesc anticipat !
2 comentarii
Marirea penisului se poate face simplu: prin aprodundarea cunostintelor necesare examenului de capacitate. Deci stai cu burta pe carte si o sa ai un penis mare cat o zi de post.
Este normal sa te framante si aceasta problema. Dar toate la timpul lor.
Alte subiecte care v-ar putea interesa:
- 4am 14 cm in erectie si sunt obsedat de marime
- 5dimensiunea penisului-cine este de vina?
- 3oare am penisul prea mare?la 18 ani?
- 5Penis 11-12 cm in erectie...
- 2Penis normal
- 5Penis 20 cm si sex cu probleme
- 3Grosimea penisului prea mare
- 1Penis prea mic
- 2Marimea testiculelor + poze