Principalele provocări raportate de copii în formarea legăturilor în clasă (sondaj)

©

Autor:

Principalele provocări raportate de copii în formarea legăturilor în clasă (sondaj)
Un sondaj național realizat de Ipsos pentru The Kids Mental Health Foundation a evidențiat provocările cu care se confruntă copiii în stabilirea conexiunilor semnificative în clasă, în contextul noilor tehnologii și al rețelelor sociale.
Jumătate dintre părinții chestionați, dintr-un eșantion de peste 1.000 de persoane din Statele Unite, consideră că petrecerea unui timp excesiv cu tehnologia este principalul obstacol în formarea acestor conexiuni. Alte dificultăți semnificative includ bullyingul (30%) și impactul social al pandemiei (22%). De asemenea, aproximativ 19% dintre părinți au indicat că diferențele de rasă, etnie, cultură, statut socio-economic sau identitate de gen îngreunează integrarea copiilor lor în mediul școlar.

Dr. Ariana Hoet, director executiv clinic al fundației și psiholog pediatru, subliniază importanța sentimentului de apartenență pentru performanța academică și sănătatea generală a copiilor. Ea menționează că tehnologia poate avea atât efecte pozitive, cât și negative, și recomandă părinților să fie atenți la semnele care arată că timpul petrecut în fața ecranelor începe să afecteze conexiunile sociale reale ale copiilor.

Printre semnele de avertizare se numără pierderea noțiunii timpului, distragerile frecvente, izolarea, iritabilitatea, efectele asupra sănătății fizice și schimbările în comportamentul offline. Sondajul relevă de asemenea și alte preocupări legate de conectare, cum ar fi integrarea (14%), crearea de noi prietenii în clasă (17%) sau în cadrul activităților extracuriculare (5%), și experiențele de bullying sau excludere (13%).

Dr. Hoet subliniază rolul crucial al profesorilor și părinților în sprijinirea copiilor pentru a dezvolta un sentiment de apartenență, menționând în special provocările cu care se pot confrunta părinții imigranți în înțelegerea sistemului școlar și cultural. Recomandările pentru sprijinirea copiilor din grupuri marginalizate sau subreprezentate includ găsirea de mentori, explorarea cluburilor sau organizațiilor culturale unde copiii se pot simți conectați, și monitorizarea experiențelor online pentru a preveni bullying-ul cibernetic și feedback-ul negativ.

The Kids Mental Health Foundation oferă resurse pentru părinți, îngrijitori și profesori, cum ar fi ghiduri pentru recunoașterea semnelor de dependență de ecrane, discuții despre rețelele sociale, importanța apartenenței la școală, și strategii de combatere a bullyingului, contribuind la creșterea factorilor de protecție în jurul copiilor și îmbunătățirea sănătății mintale a elevilor.

sursa: News Medical

Data actualizare: 19-08-2024 | creare: 19-08-2024 | Vizite: 90
Bibliografie
New poll highlights top reported challenges for kids in forming classroom connections, link: https://www.news-medical.net/news/20240816/New-poll-highlights-top-reported-challenges-for-kids-in-forming-classroom-connections.aspx
Image by ernestoeslava on Pixabay
©

Copyright ROmedic: Articolul se află sub protecția drepturilor de autor. Reproducerea, chiar și parțială, este interzisă!

Alte articole din aceeași secțiune:

Forumul ROmedic - întrebări și răspunsuri medicale:
Pe forum găsiți peste 500.000 de întrebări și răspunsuri despre boli sau alte subiecte medicale. Aveți o întrebare? Primiți răspunsuri gratuite de la medici.
  intră pe forum