vreau sa folosesc o metoda contraceptiva eficienta

buna ziua,
vreau si eu sa folosesc o metoda contraceptiva eficienta.Am nevoie de ajutor.spuneti-mi care pastile sunt cele mai bune sau care este cea mai buna metoda contrceptiva.nu am folosit nici o modalitate de contraceptie.
multumesc.astept raspuns.
care este metoda calendarului.daca o stie cineva sigur as dori sa mi-o descrie si mie amanuntit.am o menstra regulata 28 zile.
vreau si eu sa folosesc o metoda contraceptiva eficienta.Am nevoie de ajutor.spuneti-mi care pastile sunt cele mai bune sau care este cea mai buna metoda contrceptiva.nu am folosit nici o modalitate de contraceptie.
multumesc.astept raspuns.
care este metoda calendarului.daca o stie cineva sigur as dori sa mi-o descrie si mie amanuntit.am o menstra regulata 28 zile.
4 comentarii

Este foarte intelept ca, inainte de a incepe tratamente pe baza de hormoni (asa cum sunt medicamentele anticonceptionale) sa fie facut un consult medical complet urmat de un sfat medical.
Nu exista nici "cele mai bune pastile", nici "cea mai buna metoda contraceptiva", dovada cea mai buna este ca, pe piata, coexista multe feluri de pastile si mai multe metode.
Nu exista nici "cele mai bune pastile", nici "cea mai buna metoda contraceptiva", dovada cea mai buna este ca, pe piata, coexista multe feluri de pastile si mai multe metode.

buna seara! as avea o intrebare in legatura cu administrarea corecta a pastilelor marvelon 28.Are ceva daca in cateva zile le-am luat cu 15-20 min cel mult jumatate de ora mai tarziu decat ora fixata normal?

Nu, nu are nimic. Există o toleranţă de 12 ore.

Peste 13000 de cabinete medicale își prezintă serviciile pe ROmedic.
Alte subiecte care v-ar putea interesa:
- 2cat de eficiente sunt peliculele contraceptive?
- 5problema neobisnuita cu anticonceptionalele
- 4a luat cineva Jeanine pe perioada indelungata (5-6 luni) ca si tratament antiandrogen?
- 3prima pilula dintr-un blister de yasmin are efect contraceptiv?