tratament pt artrita reumatoida
5 comentarii
ma numesc Lacramioara sint din TIMISOARA sufar de poliartrita reumatoida din 2002 de atunci fac tratament cu sulfasalazina si pot spune ca boala a stagnat putin, totusi dureri mai am dar incerc sa le fac fata fara antiinflamatoare.Nu toti suporta acest medicament, si eu la inceput l-am suportat mai greu dar m-am obisnuit cu el. Am incercat si alte medicamente dar nu au dat aceleasi rezultate, eu va recomand acest medicament dar nu trebuie luat fara recomandarea medicului curant. Va doresc multa sanatate.
Bună. Recent am fost diagnosticata cu artrita reumatoida, sunt cam speriata, medicul zice ca este in stare incipienta și acum e momentul sa încep tratamentul cu Metotrexat. Analizele arata factorul reumatoid 16 -normal pina la 8, Hb-hemoglobina, MCH Hb eritocitara medie, RDW indice de anizocitoza a eritrocitelor sunt puțin mărite. Radiografia miinelor - restructurări chistica subcondrale la diferite nivele. Nu am încă rezultatul la anti CCP. Vreau sa cred ca diagnosticul este greșit, dar...
Buna ziua,
Diagnosticul este predominant clinic si doar secundar biologic (analize).
Finalmente este esential tratamentul: este infinit preferabil un tratament de fond cateva luni in cazul unui diagnostic pozitiv incorect, decat invaliditate grava cauzata de absenta tratamentului (diagnostic incorect de absenta a poliartritei).
Decizia este a echipei pacient-reumatolog.
Cu stima,
Marius Uscatu
Chirurg ante-picior
Diagnosticul este predominant clinic si doar secundar biologic (analize).
Finalmente este esential tratamentul: este infinit preferabil un tratament de fond cateva luni in cazul unui diagnostic pozitiv incorect, decat invaliditate grava cauzata de absenta tratamentului (diagnostic incorect de absenta a poliartritei).
Decizia este a echipei pacient-reumatolog.
Cu stima,
Marius Uscatu
Chirurg ante-picior
Alege-ți medicul și fă o programare!
Peste 13000 de cabinete medicale își prezintă serviciile pe ROmedic.