Sunt sau nu gravida..!?
Buna, va rog sa ma ajutati intr-o problema, asa o consider momentan. Sa va explic cum sta treaba: sunt studenta in ultimul an de facultate, asteptam sa-mi vina ciclu iar intre timp au aparut niste probleme de "raceala" sau ceva de genul asta, am luat vreo 4-5 pastile de nurofen iar mai tarziu si ceva algocalmin. Nimic special pana acuma, am fost ingrijorata ca timp de 2 saptamani nu mi-a venit inca ciclu, am continuat sa sper ca o sa-mi vina ca am mai avut o data probleme si a intarziat exact 2 saptamani si 1 zi. Am inceput sa ma impacientez cand deja a trecut 3 saptamani. Problema se pune in felul urmator, (inca nu am luat nici un test de sarcina si nu am fost la nici un medic) sa fie totusi justificata intarzierea datorita medicamentelor care le-am administrat.>?? in asa hal sa-l fi dat peste cap. Inca un lucru mai am de mentionat, inainte de a plecat la facultate am facut dragoste cu iubitul meu, insa nu s-a terminat in mine, momentan am dureri de spate si de burta, mi-au aparut cosuri pe fata si mi s-a iritat si fata, iar seara cam dupa ora 20:00 am inceput sa am friguri. Intebare: Este posibil sa fiu insarcinata?
1 comentarii
Este posibil sa fie vorba de sarcina.Ar fi nimerit sa faceti un test de sarcina si de asemenea o vizita la medic este indicata
Alte subiecte care v-ar putea interesa:
- 3sunt speriata.. sarcina?
- 3care sunt sansele sa fiu insarcinata?
- 3Sunt insarcinata?
- 5ce se intampla oare, sa fi ramas gravida?
- 3daca nu si-a introdus penisul... pot sa raman insarcinata?
- 5Se poate sa ramai insarcinata daca esti virgina?
- 8Exista sanse sa fii ramas insarcinata?
- 6Pot fii insarcinata sau nu?
- 0insarcinata in timp ce iau AC?
- 0Probleme infectie sau sarcina ?
- 2oare e sarcina?
- 12Însărcinată sau nu?!
- 14Poate fi sarcina?sau imi fac griji degeaba?
- 2Pot ramane insarcinata daca sunt virgina???
- 3Simptome sarcina?
- 1Ajutor !!! ma dor ovarele, mi s-au mărit sânii
- 1Semne de sarcina
- 1Simptome sarcina teste negative