sunt diabetica, recomandati-mi un contraceptiv

25-10-2009
octavia2
Nu este medic/terapeut
octavia2
Buna ziua,
Sunt diabetica non isulino dependenta, fara afectare vasculara, am 32 de ani si as dori sa-mi dati un sfat.Din ceea ce am citit pana acum, majoritatea contraceptivelor orale sunt contraindicate in diabet. V-as ruga sa-mi recomandati un contraceptiv care sa nu interfereze cu problemele pe care le am deja.
Va multumesc
4 comentarii
0
25-10-2009, ora 17:11
Teodora M.
Nu este medic/terapeut
Teodora M.
Numai contraceptia clasica cu prezervativ este cea mai recomandata, eventual cele locale. restul, toate, fiind cu o componenta hormonala, au aceeasi interdictie. Sanatate!
0
28-10-2009, ora 20:02
axiela21
Nu este medic/terapeut
axiela21
din cate stiu eu exista un tip de ac numit Exluton. acesta nu contine estrogeni si teoretic poate fi adm la femei diabetice. eu doar va spun ca acesta exista, insa nu sunt medic sa vi l pot recomanda si chiar daca as fi, analizele trebuie facute inclusiv control ginecologic. deci mergeti la medic si intrebat de acest tip de ac. sper ca v am ajutat.
0
30-10-2009, ora 22:14
octavia2
Nu este medic/terapeut
octavia2
Va multumesc mult pentru raspunsuri. Exluton sunt contraceptive destinate femeilor care alapteaza si in cele mai multe cazuri produc amenoree.
0
31-10-2009, ora 01:29
axiela21
Nu este medic/terapeut
axiela21
probabil ca asa este. depinde de fiecare organism.sunt femei care au amenoree desi nu au folosit ac niciodata. acest ac nu contine hormonul estrogen care dauneaza f mult in caz de diabet, motiv pt care ar putea fi administrat desi exista ceasta afectiune. de asemenea si femeilor care alapteaza tocmai pt a nu face rau bebelusului.eu asta am invatat despre el, reactii adverse sunt la toate ac, asta e sigur, indiferent daca suntem sanatoase sau avem prb.multa sanatate!
Adaugă un comentariu / răspuns

Programari cabinete medicale, clinici Alege-ți medicul și fă o programare!