stres
cineva mi a zis sa iau 5htp si teanina produse naturiste ptr stres..am si anemie...pot sa iau si fier in combinatie cu produsele astea doua?? multumesc
2 comentarii
Buna ziua,
Propunere:
- nu sunt medic DAR, iti scriu din propria experienta;
- fierul se poate lua in combinatie cu un calmant;
- pt.fier am luat si iau timp de 3 luni consecutiv: FERRUM HAUSMANN cand sirop, cand picaturi..le tolerez mai bine ca si tabletele;..in farmacii costa 34 lei.
- depinde cat ti-a recomandat medicul: la mine - sideremia este 18 cu limita minima 35 si max.80..deci sunt mult sub limita minima;
- pt.stres, cu trimitere de la medicul de familie, poti lua xanax de 0, 25 (cate tablete iti va recomanda)...si costa 11 lei cutia cu 30 tablete;
Sigur, nu va fii dependenta DACA, vei lua atat cat iti trebuie pt.ati revenii cu anemia..asta ne da toate starile...
Sanatate si s-auzim de bine.
O seara placuta.
Propunere:
- nu sunt medic DAR, iti scriu din propria experienta;
- fierul se poate lua in combinatie cu un calmant;
- pt.fier am luat si iau timp de 3 luni consecutiv: FERRUM HAUSMANN cand sirop, cand picaturi..le tolerez mai bine ca si tabletele;..in farmacii costa 34 lei.
- depinde cat ti-a recomandat medicul: la mine - sideremia este 18 cu limita minima 35 si max.80..deci sunt mult sub limita minima;
- pt.stres, cu trimitere de la medicul de familie, poti lua xanax de 0, 25 (cate tablete iti va recomanda)...si costa 11 lei cutia cu 30 tablete;
Sigur, nu va fii dependenta DACA, vei lua atat cat iti trebuie pt.ati revenii cu anemia..asta ne da toate starile...
Sanatate si s-auzim de bine.
O seara placuta.
merci mult lucia ptr raspuns...puup..sanatate si numai bine
Alege-ți medicul și fă o programare!
Peste 13000 de cabinete medicale își prezintă serviciile pe ROmedic.
Peste 13000 de cabinete medicale își prezintă serviciile pe ROmedic.
Alte subiecte recente din această secțiune:
- 2Tratament epilepsie