sex oral neprotejat infectare hiv posibilitati ?
Sunt o persoana de sex masculin. Am ËbeneficiatË prosteşte de sex oral fara prezervativ.
Daca fata respectiva era infectată cu hiv care sunt sansele ca să fiu infectat. Mentionez ca nu aveam taieturi sau alte rani pe penis în acele momente şi de asemenea saliva nu cred ca a fost în exces.
Deci ca sa fac un rezumat : Care sunt sansele ca se se transmita hiv printr-o felatie facuta de o femeie cu hiv la un barbat sanatos.
Daca fata respectiva era infectată cu hiv care sunt sansele ca să fiu infectat. Mentionez ca nu aveam taieturi sau alte rani pe penis în acele momente şi de asemenea saliva nu cred ca a fost în exces.
Deci ca sa fac un rezumat : Care sunt sansele ca se se transmita hiv printr-o felatie facuta de o femeie cu hiv la un barbat sanatos.
2 comentarii
Nu sunt medic dar cred ca sansele sunt minime...doar foarte rar virusul se afla in saliva, iar concentratia este atat de mica incat cecetatorii considera imposibila sansa de a contracta virusul pe aceasta cale, citeam undeva ca nu a fost nici un caz pana acum de imbolnavire prin sarut..spun asta pentru ca si in cazul tau tot la saliva se rezuma.
Buna ziua,
Pentru testul HIV trebuie sa spun asistentei care imi recolteaza sangele pentru ce hiv doresc sa fac analize (1, 2)?
Sau pur si simplu ma duc si ii cer o analiza HIV?.. nu prea sunt dumerit in leg cu HIV 1, 2 nu stiu ce reprezinta.
Va multumesc frumos!
Pentru testul HIV trebuie sa spun asistentei care imi recolteaza sangele pentru ce hiv doresc sa fac analize (1, 2)?
Sau pur si simplu ma duc si ii cer o analiza HIV?.. nu prea sunt dumerit in leg cu HIV 1, 2 nu stiu ce reprezinta.
Va multumesc frumos!
Alte subiecte care v-ar putea interesa:
- 3BTS-uri, risc in cazul sexului oral?
- 2Se poate primi prin sarut ceva microb in gura de la cineva care a facut sex oral?
- 2Contact neprotejat: care este riscul?
- 9sex oral - sfaturi!
- 10Prietena mea nu are orgasm ce pot sa fac