sarcina si hepatita B

28-05-2008
ANEMARII
Nu este medic/terapeut
ANEMARII
Sunt insarcinata in 11 saptamani si am fost depistata cu hepatita B, va rog sa-mi spune-ti ce implica asta pentru bebele meu?
multumesc frumos
3 comentarii
0
28-05-2008, ora 00:00
Incetsimereu
Nu este medic/terapeut
Incetsimereu
Buna ziua Anemarrii.
Sunt student, doar ce am terminat Microbiologia, nu pot sa-ti spun prea multe despre virusul hepatic B ptr ca nu am facut clinica pana acum si nu am licenta ptr a da sfaturi dar pot sa-ti spun ca alaptatul iese din calcul (chiar daca virusul nu este activ).
Mergi la ginecologul tau ( sa fie si un bun obstetrician) si la un infectionist.
Exista si un tratament cu imunoglubuline( very expensive ) administrat copilului, imediat dupa nastere (scade riscul de infectie perinatala).
La cezariana te-ai gandit ?
Sper sa-ti fie de folos ce ti-am spus eu,
Acesta este doar un forum.
0
28-05-2008, ora 00:00
ANEMARII
Nu este medic/terapeut
ANEMARII
Multumesc frumos pentru raspuns, in data de 14 am programare la ginecolog si o sa vada rezultatele analizelor
0
29-06-2011, ora 17:30
symyx
Nu este medic/terapeut
symyx
Buna,

sunt o proaspata mamica purtatoare de virus hepatic B, inactiv pe intreaga perioada a sarcinii. Din proprie experienta iti spun ca eu am nascut natural fara epidurala, am alaptat, toate acestea la sfatul medicului infectionist de la Victor Babes si fetita mea acum in varsta de 8 luni tocmai a fost testata si nu este purtatoare de virus. I-am facut in primele ore de la nastere imunoglobulina recomandata si totul este bine. Sper ca am reusit sa incurajez din mamicile aflate in situatia in care am fost si eu inainte de a naste. Numai bine si bebei sanatosi.
Adaugă un comentariu / răspuns

Programari cabinete medicale, clinici Alege-ți medicul și fă o programare!
Peste 13000 de cabinete medicale își prezintă serviciile pe ROmedic.
19-11-2024, ora 13:15
Publicitate ROmedic
Administrator forum
Ovobank
Ovobank: Lider mondial în ovocite vitrificate