sarcina si hepatita B

Sunt insarcinata in 11 saptamani si am fost depistata cu hepatita B, va rog sa-mi spune-ti ce implica asta pentru bebele meu?
multumesc frumos
multumesc frumos
3 comentarii

Buna ziua Anemarrii.
Sunt student, doar ce am terminat Microbiologia, nu pot sa-ti spun prea multe despre virusul hepatic B ptr ca nu am facut clinica pana acum si nu am licenta ptr a da sfaturi dar pot sa-ti spun ca alaptatul iese din calcul (chiar daca virusul nu este activ).
Mergi la ginecologul tau ( sa fie si un bun obstetrician) si la un infectionist.
Exista si un tratament cu imunoglubuline( very expensive ) administrat copilului, imediat dupa nastere (scade riscul de infectie perinatala).
La cezariana te-ai gandit ?
Sper sa-ti fie de folos ce ti-am spus eu,
Acesta este doar un forum.
Sunt student, doar ce am terminat Microbiologia, nu pot sa-ti spun prea multe despre virusul hepatic B ptr ca nu am facut clinica pana acum si nu am licenta ptr a da sfaturi dar pot sa-ti spun ca alaptatul iese din calcul (chiar daca virusul nu este activ).
Mergi la ginecologul tau ( sa fie si un bun obstetrician) si la un infectionist.
Exista si un tratament cu imunoglubuline( very expensive ) administrat copilului, imediat dupa nastere (scade riscul de infectie perinatala).
La cezariana te-ai gandit ?
Sper sa-ti fie de folos ce ti-am spus eu,
Acesta este doar un forum.

Multumesc frumos pentru raspuns, in data de 14 am programare la ginecolog si o sa vada rezultatele analizelor

Buna,