Reactie adversa - Postinor 2
Buna ziua, sunt ingrijorata si as vrea sa ma ajutati. (parerea unui medic )Pe data de 11 aug am avut un "incident", s-a rupt prezervativul, pastila postinor 2 am luat-o la 8 ore dupa "incident" iar cea de-a doua la 12 ore. Pe data de 16 august, am avut o perioada de 4 zile in care mi- a venit menstruatia, am inteles ca era de fapt o menstruatie falsa, un efect advers al pastilei..., ciclul menstrual l-am avut pe data de 6 august, ar fi trebuit sa-mi vina..insa nimic :( sunt foarte ingrijorata. Sunt insarcinata' ? MULTUMESC !
4 comentarii
nu sunt medic dar am auzit muuulte cazuri asemanatoare in care era vorba tot de postinor. sfatul meu sa e sa iti iei un test ca sa fi sigura ca e totul ok desi, daca ai luat pilula nu ar trebui sa ramai insarcinata. cel mai probabil intarziereea e din cauza pastilei. dupa cum sti are in compozitie o cantitate mare de hormoni care provoaca dereglari in organism. ai grija pe viitor. ne auzim!
Am luat, a iesit negativ... pai si cat imi poate intarzia?
asta nu pot sa iti spun si nu cred ca poate cineva. variaza in functie de organismul fiecarei persoane. poate intarzia mau mult sau mai putin
Multumesc oricum. insarcinata nu sunt sigur, pentru ca ar fi iesit testul pozitiv... acum, ast sa vina. ms :*
Alege-ți medicul și fă o programare!
Peste 13000 de cabinete medicale își prezintă serviciile pe ROmedic.
Peste 13000 de cabinete medicale își prezintă serviciile pe ROmedic.
Alte subiecte care v-ar putea interesa:
- 2postinor de 2 ori in acelasi an?pot?
- 4sunt insarcinata? urgenta
- 9fff ingrijorata-urgent
- 8efectul postinor
- 3cat trebuie sa dureze sangerarea de dupa postinor?
- 3Pilula de a doua zi... nelamurire
- 3este cumva de la postinor? chiar am nevoie de un raspuns
- 6Test de sarcina negativ, menstruatia venita.. sunt totusi insarcinata?
- 5a intarziat menstruatia.. prezervativul s-a rupt
- 5nu stiu cum s-a facut ca s-a rupt prezervativul.. sunt panicat!
- 5prezervativul rupt, postinor 2.. sarcina?