Reactie adversa - Postinor 2
Buna ziua, sunt ingrijorata si as vrea sa ma ajutati. (parerea unui medic )Pe data de 11 aug am avut un "incident", s-a rupt prezervativul, pastila postinor 2 am luat-o la 8 ore dupa "incident" iar cea de-a doua la 12 ore. Pe data de 16 august, am avut o perioada de 4 zile in care mi- a venit menstruatia, am inteles ca era de fapt o menstruatie falsa, un efect advers al pastilei..., ciclul menstrual l-am avut pe data de 6 august, ar fi trebuit sa-mi vina..insa nimic :( sunt foarte ingrijorata. Sunt insarcinata' ? MULTUMESC !
4 comentarii
nu sunt medic dar am auzit muuulte cazuri asemanatoare in care era vorba tot de postinor. sfatul meu sa e sa iti iei un test ca sa fi sigura ca e totul ok desi, daca ai luat pilula nu ar trebui sa ramai insarcinata. cel mai probabil intarziereea e din cauza pastilei. dupa cum sti are in compozitie o cantitate mare de hormoni care provoaca dereglari in organism. ai grija pe viitor. ne auzim!
Am luat, a iesit negativ... pai si cat imi poate intarzia?
asta nu pot sa iti spun si nu cred ca poate cineva. variaza in functie de organismul fiecarei persoane. poate intarzia mau mult sau mai putin
Multumesc oricum. insarcinata nu sunt sigur, pentru ca ar fi iesit testul pozitiv... acum, ast sa vina. ms :*
Alege-ți medicul și fă o programare!
Peste 13000 de cabinete medicale își prezintă serviciile pe ROmedic.
Peste 13000 de cabinete medicale își prezintă serviciile pe ROmedic.
Alte subiecte care v-ar putea interesa:
- 2ce este postinorul?
- 3mi-au curs cateva picaturi... spuneti-mi va rog este in regula?
- 4s-a rupt prezervativul, poate lua pilula dupa 3 ore?
- 2Am luat postinor si mi-a venit ciclul destul de abundent
- 3postinor si alcool
- 8Pot fi ramas gravida?
- 3Postinor2
- 7fff urgent: pilula luata mai tarziu cu o ora
- 4Sfarcuri dureroase
- 2prezervativ rupt
- 3Pilula de a doua zi (Postinor 2)
- 2Prezervativ rupt
- 4Am nevoie de ajutor... s-a rupt prezervativul