Puls marit, cauze
Am pulsul marit, intre 95 si 98, oscilant, am 45 de ani, sunt inginer si lucrez in mediu toxic. Care ar putea fi cauzele? Mi se umfla picioarele foarte tare. Care ar fi cauzele si ce remedii imi recomandati?
Multumesc.
Multumesc.
16 comentarii
Va recomand urgent un consult cardiologic.pulsul marit poate fi primul semn al unei probleme cu inima.El mai poate fi marit si de la fumat si consum de cafea.
sufar de hipotiroidism, de ceva timp fac tratament cu thyranojod ma simt m ai bine, numai ca am pulsul marit si tensiunea mica. daca este cineva in aceasi situatie, poate i mi spune si mie ce sa fac sa trec m ai usor prin aceasta situatie.. vreau sa revin la normal. va multumesc tuturor. si va doresc multa sanatate
am 48 de ani si de ceva vreme am observat ca am pulsul marit 95-100, am fost la doctor si in decurs de 3 luni mi-a scimbat de 3 ori medicamentatia prima data am primit prestarium, apoi nebilet si tertensiv, apoi tertensiv, betalok si auronal.Am tot puls marit si dupa auronal ma doare capul.Nu stiu ce sa mai fac.Va multumesc anticipat pentru un sfat, o indrumare...
Nu a-ti spus ce tensiune aveti.Prestarium, tertensif si auronal nu scad pulsul.Doar nebiletul si betalok fiind betablocante scad pulsul.Pulsul nu scade daca fumati, beti cafea, cacao.ciocolata pepsi, coca etc chiar daca luati tratament(ele pot fi si o cauza a cresterii pulsului
Multumesc mult, tensiunea mea oscileaza: dimineata este 14 cu 8, iar mai spre seara 16 cu 10.Am observat ca ma simt mult mai bine cu nebilet avind un puls de 75-80.Fumez cam 5 tigari pe zi si beau 1 cafea dimineata.Nu beau cola, pepsi dar cite un pic de ciocolata maninc, ocazional.Acum iau nebilet si tertensiv, cite 1 pastila dimineata din fiecare. Astept un raspuns de la d-voastra d-na dr.Adina Mester Va multumesc