proteus in exudat faringian
fetitei mele in varsta de 3 ani si 5 luni la rezultatul exudatului faringian i-a iesit bacil proteus. I-am dat 7 zile augmentin si a facut febra, dupa care am trecut pe gentamicina. Deoarece febra a cedat f greu din a 3-a zi i-am dat si negram timp de 10 zile. Acum la o zi dupa terminarea tratamentelor ea inca mai are gatul putin rosu. Ce pot sa fac?
4 comentarii
ar trebui sa mai astepti vreo saptamina sa treaca efectul antibioticului dupa care sa ii mai faci un exudat faringian sa te asiguri ca e totul bine sanatate va doresc si sarbatori fericite
va multumesc pentru raspuns. Mi-e teama sa nu apara complicatii acum de sarbatori si sa nu am unde sa ma duc. Acest microb ce poate sa atace plamanii sau rinichii? Sau ce complicatii pot aparea?
draga roxana, nu sunt indreptatita sa spun in totalitate ca nu poate sa afecteze rinichi sau plaminii pt ca nu sunt medic insa am si eu o fetita si m-am documentat proteus apare in git si in infectiile urinare cred ca doar netratarea lui ar putea duce la unele complicatii ceea ce nu e cazul tau totusi iti recomand inca o data sa refaceti exudatul dupa sarbatori sa te asiguri ca este negativ. nu vreau sa te sperii dar in unele cazuri nu trece dupa o tura de tratament (sper sa nu fie si cazul vostru).daca nu mai face febra micuta poti sta linistita.
nu cred ca o sa aiba problemele pe care ti le pui tu -te-nteleg asa suntem noi mamele pline de griji ca omuletilor nostri sa le fie bine- sa cresteti mari si sanatosi!
nu cred ca o sa aiba problemele pe care ti le pui tu -te-nteleg asa suntem noi mamele pline de griji ca omuletilor nostri sa le fie bine- sa cresteti mari si sanatosi!