Posibil insarcinata ?

Buna ziua ! Sunt studenta, am 20 de ani si as putea spune ca am o problema care ma macina. Mi-am inceput viata sexuala acum 8 luni si in tot acest timp am facut sex neprotejat, dar am avut grija sa nu se intample nimic. Menstruatia mi-a venit regulat pana acum doua luni cand nu a venit absolut deloc, nu dureri, nimic. M-am speriat, am facut doua teste de sarcina la interval de aproximativ doua saptamani si au iesit negative amandoua. Luna trecuta, adica pe 24 aprilie mi-a venit menstruatia, a fost o sangerare usoara, care a tinut aproximativ 4 zile ( de mentionat ca eu am menstruatie care tine si 6 zile si e mai mult decat ceva usor ). Urmatoarea menstruatie ar fi peste o saptamana, doar ca am ceva dureri de bazin puternice si imi simt sanii usor sensibili. Nu am mai avut niciun contact sexual dupa ultima menstruatie de pe data de 24. Ce parare aveti ? M-as putea confrunta cu o sarcina ? Am citit pe internet niste articole si m-am speriat, asa ca am preferat sa pun o intrebare, sper sa primesc ceva raspunsuri exacte.
0 comentarii
Adaugă un comentariu / răspuns

Peste 13000 de cabinete medicale își prezintă serviciile pe ROmedic.
Alte subiecte care v-ar putea interesa:
- 1Sunt sau nu gravida..!?
- 3mi-e frica sa nu o fi lasat insarcinata!
- 2oare sunt sau nu sunt?
- 2poate ramine insarcinata daca.
- 1Este posibila o sarcina in felul acesta?!
- 5chisturi ovariene, sex fara preservativ... sunt insarcinata?
- 5Se poate ramane insarcinata prin simpla atingere?
- 12sunt oare gravida???
- 30insarcinata? astept un raspuns va rog!
- 3dureri de burta si stari de voma.. poate sa nu fie cumva insarcinata?
- 3sarcina in timpul anticonceptionalelor
- 2pot ramine insarcinata?
- 1Sunt insarcinata?
- 1Exista posibilitatea de a fi ramas insarcinata inainte de a incepe sa iau AC?
- 5Este vorba se o sarcina ?
- 2Poate rămâne însărcinată fiind virgina?
- 8rislul la o sarcina
- 5sunt insarcinata daca?
- 4Posibila sarcina va rog raspundeti