parul pe spate :(
sunt student am 23 de ani si de aprox un an a inceput sa imi creasca par in partea de sus a spatelui si este fff inestetic, nu stiu ce sa mai fac.Daca stie cineva care ar fi cauza si dk ar fii indicar epilatul, ce ar indica doctorul???multumesc anticipat pt raspunsuri
4 comentarii
Avand in vedete ca esti baiat, nu ar trebui sa te preocupe parul crescut pe spate, dar daca ti se pare atat de inestetic ai putea sa il epilezi! :)
0
07-08-2009, ora 21:46
Terapeut Holistic Niculae Nicuşor (Mr. Nick)
Medicina naturista, complementara, alternativa
Parul crescut pe spate este in linii mari normal, cu atat mai mult cu cat persoanele de sex masculin au dispusi receptori androgenici si prin zona dorsala...consulta totusi un medic endocrinolog...
In ceea ce priveste epilatul...no way...din punctul meu de vedere este putin mai mult absurd epilatul in cazul baietilor/barbatilor, dar este decizia ta! Eu nu m-as epila nici tarat prin piata publica...
In ceea ce priveste epilatul...no way...din punctul meu de vedere este putin mai mult absurd epilatul in cazul baietilor/barbatilor, dar este decizia ta! Eu nu m-as epila nici tarat prin piata publica...
"Eu nu m-as epila nici tarat prin piata publica... " ;)))))))))))))))))))))))))) Hai ca ai fost super tare Nick !!Nici mie nu mi se pare normal ca un baiat/barbat sa se epileze, decat in unele zone :D, in niciun caz pe spate, piept sau pocioare! ;))
Pup Nick
Pup Nick
ms Jaquelinne, ms Nick, astepet si alte opinii si sfaturi!
Alege-ți medicul și fă o programare!
Peste 13000 de cabinete medicale își prezintă serviciile pe ROmedic.
Peste 13000 de cabinete medicale își prezintă serviciile pe ROmedic.
Alte subiecte care v-ar putea interesa:
- 4pilozitate excesiva pe brate, burta si spate...
- 5Testosteron cu mult peste normal
- 4pilozitate la baieti prescolari
- 7pilozitate excesiva
- 3pilozitate pubiana bebelus
- 3firisoare de par pe piept, sani si abdomen
- 7Exces de pilozitate ajutor
- 2Hirsutism+lipsa menstruatiei