Am nevoie de un sfat ce sa fac sa nu ma mai gandesc cum ca as avea o tumoara sau cancer
Salutare sunt elev am varsta de 16 ani, acum o luna am facut un atac de panica, am mers la spital pentru ca nu am stiut ce sa fac in acel moment, mi au facut analizele au iesit bune, dupa acel atac de panica am mai urmat inca 2 la fel perfuzie analize etc, Dupa acele atacuri de panica am o ameteal, a usoara si presiune la cap usoara, urechile putin infundate si dureri foarte usoare de cap, si o usoara stare de greata.Am facut ekg, ecografie, rmn la ochi sau cum pe spune, am mers si la orl.L a spital mi au recomandat sa merg la neurologie pediatrica, am mers la neurolog am 2 zile de cand am mers mi a dat tratament zanax 0.25, etc.Neurologul sa uitat pe fisa de la oftalmologie presupun ca daca era ceva grav imi spuna cum ar fi o tumoare.Am uitat sa mentionez ca de la primul atac de panica am o frica cum ca as avea o tumoara sau cancer, etc.Maine merg la pshiologul scolli.Am nevoie de un sfat ce sa fac sa nu ma mai gandesc cum ca as avea o tumoara sau cancer.Multumesc Frumos!!
10 comentarii
Te supara si vederea, gen sa vezi in ceata, sau sensibilitate la lumina?
nu am probleme cu vederea nu ma deranjeaza am fost la ofltalmologie, cu lumina asa si asa, am uitat sa precizez, cand a fost pandemia nu am iesit de loc afara gen eram in casa numai pe calcualtor.
Atunci ia tratament si vezi cum reactionezi.
Practic, toata lumea are anxietate, si eu, si tu. Sindroamele anxioase sunt mai nasoale, si tulburarile.
Practic, toata lumea are anxietate, si eu, si tu. Sindroamele anxioase sunt mai nasoale, si tulburarile.
O tumoare nu are cum sa fie daca am facut consultație la oftalmologie și am mers la neurolog și mi a spus ca e bine.Ma macina pe cap acel gând
Fa-ti un rmn la cap, sa stii sigur.
Dar, daca ar fi sa pariez 100 de euro ca ai o tumoare la cap, as paria ca nu ai.
Dar, daca ar fi sa pariez 100 de euro ca ai o tumoare la cap, as paria ca nu ai.