lipsa testiculelor
eu si sotul meu ne dorim un bebe, dar nu stiu daca vom putea fi binecuvantati cu aceasta minune deoarece exista o problema...sotului meu ii lipsesc testiculele (asa s-a nascut) nu am fost la nici un medic deoarece nu stim cui trebuie sa ne adresam si cum ar trebui sa procedam..astept un raspuns din partea dumneavoastra!!!! Va multumim din inima si orice saft este bine venit...
6 comentarii
in prima faza pentru clarificarea situatiei nu ar strica ca sotul Dvs sa se prezinta la un urolog pentru un examen fizic
In primul rand mergeti la medic si acesta este cel mai in masura sa va dea o solutie.
Eu din cate am vazut prin emisiuni medicale cred dar nu sunt sigur ca sperma se creeaza undeva in abdomen stanga parca la circa 10-20cm de bazin( am vazut o emisiune de constructie u unui penis la scimbare de sex si atunci au aratat ceva de genul asta aratau cum este normal si cum vor proceda ei), dar nu sunt medic.
Eu din cate am vazut prin emisiuni medicale cred dar nu sunt sigur ca sperma se creeaza undeva in abdomen stanga parca la circa 10-20cm de bazin( am vazut o emisiune de constructie u unui penis la scimbare de sex si atunci au aratat ceva de genul asta aratau cum este normal si cum vor proceda ei), dar nu sunt medic.
Daca sotul nu ar avea testicule, atunci nu ar fi putut sa aiba erectie si nici sa intretina un act sexual dpdv fzic.
In cazul in care voi aveti viata sexuala dar testiculele nu sunt vizible, atunci sotul are testicule, dar nu sunt coborate, iar acest lucru NU ii afecteaza fertilitatea.
Repet, daca nu ar fi avut testicule, atunci viata sexuala a sotului ar fi fost total psihizata, si nicidecum si fizica.
In cazul in care voi aveti viata sexuala dar testiculele nu sunt vizible, atunci sotul are testicule, dar nu sunt coborate, iar acest lucru NU ii afecteaza fertilitatea.
Repet, daca nu ar fi avut testicule, atunci viata sexuala a sotului ar fi fost total psihizata, si nicidecum si fizica.