Iritatie in gat si auz infundat

21-11-2020
toni66
Nu este medic/terapeut
toni66
Buna ziua. De cateva luni de zile am dezvoltat o iritatie in gat, care imi provoaca senzatia de corp strain si raguseala, iar dupa o vizita la cabinetul ORL mi s-a sugerat sa o tratez cu Vitamina A uleioasa pe cale orala. Treptat, s-a mai ameliorat iritatia, dar nu a trecut de tot, si am inceput sa am probleme cu urechea stanga, auzul devenind mult mai slab cu aceasta. Am vizitat din nou cabinetul ORL si am continuat tratamentul cu Vitamina A si pe langa am luat comprimate Tador 1/zi, doctorul spunandu-mi ca aceste doua medicamente sunt anti-inflamatorii si sunt singurele de care am nevoie pentru ambele probleme care se trag de la mucoasa. Ma tratez de luni bune, iar problema inca persista, si simt si cerul gurii iritat si uscat. Daca ma poate sfatui cineva, va rog mult. Faptul ca dupa atata timp nu mi-am revenit ma frustreaza..
3 comentarii
0
21-11-2020, ora 15:54
Dr. Flueraru Valeriu
ORL - Otorinolaringologie, Pascani
Dr. Flueraru Valeriu
1. Iritația în gat poate fi întreținută de un reflux gastro esofagian în somn. Găsești pe forum ce nu trebuie sa mai consumi seara
2. Inundarea urechii este data de un Catar tubar. Inflamația trompei lui Eustache.
Aici ajuta și un antiacid de supt și un antialergic. Nu doar antiinflamatoare.
Sprey nas sprey gat
0
22-11-2020, ora 13:55
toni66
Nu este medic/terapeut
toni66
Buna ziua, domn Doctor! Multumesc mult pentru raspuns. Imi puteti recomanda dumneavoastra niste medicamente care m-ar putea ajuta si modul lor de administrare, va rog mult. Sunt dispus sa dau ascultare vorbelor dumneavoastra. In prezent tratez doar cu Vitamina A 10 picaturi de doua ori pe zi si nu ajuta cum as fi sperat.
0
22-11-2020, ora 15:23
Dr. Flueraru Valeriu
ORL - Otorinolaringologie, Pascani
Dr. Flueraru Valeriu
Tratamentul se administrează după consult. Fie el și online..
Dacă recitești atent mesajul precedent. Ai indicații clare ce tratament trebuie sa ei