Intepaturi in partea abdomenului inferior.. poate fi apendicita?
Buna ziua! De doua zile ma cam inteapa in partea dreapta a abdomenului, undeva jos. Tin sa mentionez ca abia mi-a trecut menstruatia si nu am avut apendicita. Poate fi apendicita? am citit undeva ca la apendicita durerea se accentueaza, insa la mine sunt doar intepaturi, care apar si dispar. Uneori am impresia ca si in partea stanga simt, dar foarte putin. Nu stiu ce ar putea fi, iar la doctor nu pot sa ajung acum. Am luat ieri un calmant si mi-a trecut, insa am observat ca astazi intepaturile au reaparut.
Multumesc anticipat ! O zi buna !
Multumesc anticipat ! O zi buna !
5 comentarii
Buna!Nu sunt medic dar sotul meu a fost operat de apendicita si a avut urmat simptome:stari de voma, dureri in toata partea abdominala, febra.Daca tu ai doar intepaturi si si fara nici unul din simptomele enumerate probabil sa iti fie alta cauza.Si eu am avut intepaturi la fel ca tine dar in partea stanga si am fost la control unde mi-a descoperit un chist ovarian.Sa sti ca si chisturile produc intepaturi, chiar dureri f mari la fel cum am avut si eu.Iti recomand sa faci un control gineco si daca nu ai nimic din punct de vedere ginecologic te va indruma doctorul unde sa mergi.Insanatosire grabnica.
multumesc mult pentru raspuns. nu am stari de voma si nici febra decat aceste intepaturi. Am inteles ca apendicita se manifesta diferit. Eu oricum vreau sa fac un control ginecologic, dar asta numai dupa sarbatori voi avea ocazia, pentru ca momentan nu ma aflu in tara. Multumesc inca o data
Pt orice eventualitate iti recomand sa iei Aflamil de 2 ori pe zi, care iti va reduce din dureri (nu este antibiotic ) doar pana vei ajunge la doctor.Sarbatori fericite!
Mergi urgent la medic, poate sa fie o apendicita incipienta cu cat rezolvi mai repede cu atat mai bine, daca o lasi, urmarile pot fi grave, deci medicul trebuie sa decida, nu evita sa mergi cat de repede!
sanatate, Doamne ajuta!
sanatate, Doamne ajuta!