infectie la ochi ?
Buna.. numele meu este Ivan Casian sunt din judeul Hunedoara - Orastie mai exact sunt student in Sibiu, , cred ca am o infectie la ochi deoarece aceasta este de vreo 2 ani daca nu mai bine si nu mi-a trecut nici in momentul de fata desi am urmat mai multe tratamente prescrise de doctor si din judetul meu si din Sebes si chiar Sibiu, , tratamente cu anumite picaturi Spersadex, Maxitrol, Tobradex..., , , si altele nu le mai retin numele, simptomele sunt de genu mi se inroseste albul ochilor am mancarimi si imi apare o secretie de culoare galbena uneori si chiar alb transparent pot sa spun ca aceste tratamente nu au dus decat la o ameliorare deoarece imi reapare, daca imi puteti spune ce tratament as putea sa urmez sau un sfat in legatura cu boala pe care o am. va multumesc.
2 comentarii
Buna ziua! Eu consider ca trebuie sa facem si un examen bacteriologic al secretiei conjunctivale, examen pentru evidentierea Ag chlamydial, Ac anti HVS tip1; spui ca secretia conjunctivala este galbuie, acest aspect pledeaza pentru infectie bacteriana; putem incepe dupa ce s-a recoltat secretia conjunctivala, un tratatment cu antibiotic, tratament pe care il vom ajusta in functie de rezultatul investigatiilor. Iti recomand igiena locala riguroasa cu un sampon " No Tears", Floxal colir, 1 picatura de 5 ori, in amandoi ochii, 10 zile, iar seara, dupa igiena locala cu sampon, Floxal unguent oftalmic-1 aplicatie in sacul conjunctival inferior si la nivelul marginilor palpebrale, 10 zile; tot seara, Ketotifen( Claritine) 1 tb pe zi, 10 zile; in functie de rezultatul investigatiilor pe care le-am cerut, vom stabili ce trebuie facut in continuare; numai bine