in anul 2 de facultate s-a produs o decadere pe plan scolar

17-06-2014
Dragos93
Nu este medic/terapeut
Dragos93
Buna ziua Imi cer scuze de deranj va deranejz cu o mica noua problema Eu sunt un student la Universitatea Politehnica, facultatea de Automatica si Calculatoare intrat cu media 9.60 cu bacul luat cu 9.60 la matematica 9.60 la romana si 8.55 la fizica Am tinut sa mentionez aceasta informatie pt in anul 2 de facultate s-a produs o decadere pe plan scolar notele au decazut nu mai mergeam la facutlate la cursuri imi era sila sa ma scol nu aveam pofta nu aveam nimic
Eu am facut ceva anid e tratament cu cipralex si carbamazaepina de la care nu ma sitmeam extrem de bine dar le accept si el voi ula
De 2 saptamani mi s-a administrat un alt medicament care nu stiu daca ar fi suitable pt mine si pt problema mea poate nu am rpezentat eu problema f bine la emdicul meu
As avea si eu po problema in legatura cu medicamentul risperidona/rispolept administrat nu pt schizofrenie ca altfel nu as mai putea vorbi pe forum cu dumneavoastra cel putin asa cred :))