imi amorteste mana stanga de o saptamana
Buna ziua.
am 27 de ani si de o perioada imi amorteste mana stanga si degetul mic. Durere de inima nu am in sensul sa ma intepe cand respir sau expir. Am o senzatie de discomfort ca si cum as avea o febra musculara acolo. Sunt programator, deci am munca e birou non-stop, sedentarim, tot tacamul. E inima de vina sau doar o lipsa de CA+Mg sau poate o spondiloza cervicala(ma doare si ceafa in anumite zile)
am 27 de ani si de o perioada imi amorteste mana stanga si degetul mic. Durere de inima nu am in sensul sa ma intepe cand respir sau expir. Am o senzatie de discomfort ca si cum as avea o febra musculara acolo. Sunt programator, deci am munca e birou non-stop, sedentarim, tot tacamul. E inima de vina sau doar o lipsa de CA+Mg sau poate o spondiloza cervicala(ma doare si ceafa in anumite zile)
2 comentarii
Durerile in ceafa nu sunt un semn bun. In ceea ce priveste faptul ca va amorteste mana stanga incercati sa faceti diferite exercitii prin care sa stimulati musculatura membrului. In cazul in care nu reusiti sa va recuperati faceti un EKG si daca totul este okey cu mana mergeti la un doctor de specialitate pentru aceasta problema
am avut si am aceiasi problema ca si tine. am fost la spital mi-au facut niste analize si mi-au spus ca am spondiloza cervicala ; mi-au dat un bilet de trimitere la reumatologie si acolo am aflat ca de fapt am sindrom de inversiune a coloanei cervicale cu strangulare de maduva.
Alege-ți medicul și fă o programare!
Peste 13000 de cabinete medicale își prezintă serviciile pe ROmedic.
Peste 13000 de cabinete medicale își prezintă serviciile pe ROmedic.
Alte subiecte care v-ar putea interesa:
- 3Imi amorteste mana dreapta de vreo saptamana!
- 4intepaturi in vena si amorteti de maini si picioare
- 5amorteli de fata si maini
- 4Singulair, frisoane si amorteala mainilor
- 5mana stanga amortita
- 5amorteli ale miini in timpul noptii...