Fosfataza alcalina marita
Buna ziua!ma numesc Cornelia Radoi, am 43 ani si am 110 kg!!!!.de vreo 2 ani repet analizele la maxim 3 luni si singura care are valoare crescuta este fosfataza alcalina se pastreaza in jur de 170 U/L.celelate teste hepatice(TGP-35, TGO -33, ELECTROFOREZA PROTEINELOR SERICE toate valorile in limite normale, GGT NORMAL)
Am facut endoscopii, ecografii, colonoscopii, anul trecut medicul mi-a recomandat sa fac si o analiza ceva mai complicata, imi scapa acum denumirea, dar care a iesit bine.nu stiu de ce imi iese mereu analiza asta cu valori crescute.
Citeam pe net ca unele medicamente pot creste valorile acesteia, dar cu cat.eu iau de vreo 2 ani regulat concor, anxiar si serlift, am un sindrom anxios cu palpitatii.e posibil sa fie o hepatotoxicitate din cauza acestoe medicamente si de aceea sa creasca fosfataza?va rog frumos, din suflet chiar, sa ma lamuriti, ca sunt satula de medici care dau din umeri ca nu stiu..
P.S -am dureri in zona dreapta sub coaste care radiaza si spre stanga ca in oglinda, dar mi s-a spus ca am fierea lenesa si colon spastic.
AStept raspuns, cu multumiri, Cornelia Radoi
Am facut endoscopii, ecografii, colonoscopii, anul trecut medicul mi-a recomandat sa fac si o analiza ceva mai complicata, imi scapa acum denumirea, dar care a iesit bine.nu stiu de ce imi iese mereu analiza asta cu valori crescute.
Citeam pe net ca unele medicamente pot creste valorile acesteia, dar cu cat.eu iau de vreo 2 ani regulat concor, anxiar si serlift, am un sindrom anxios cu palpitatii.e posibil sa fie o hepatotoxicitate din cauza acestoe medicamente si de aceea sa creasca fosfataza?va rog frumos, din suflet chiar, sa ma lamuriti, ca sunt satula de medici care dau din umeri ca nu stiu..
P.S -am dureri in zona dreapta sub coaste care radiaza si spre stanga ca in oglinda, dar mi s-a spus ca am fierea lenesa si colon spastic.
AStept raspuns, cu multumiri, Cornelia Radoi
2 comentarii