foarte ingrijorata: menstruatie mai putin
luna asta m-a tinut menstruatia mai putin, de fiecare data ne-am protejat cu prezervativ si eventual am facut petting, pot sa fiu insarcinata? a venit menstruatia mai devreme si a tinut mai putin, ce poate insemna? mi-a zis o prietena ca poate fi sangerare de fixare a sarcinii si apelez la voi ca sunt si medici aici inainte ma tinea 5 zile si acum m-a tinut 3 zile, imi venea la 35 zile, si acum mi-a venit la 29 zile.
4 comentarii
nu sunt medic dar cam asa sa intamplat si la mine atunci cand am ramas insarcinata. ar trebui sa faci un test.doua chiar.si daca ai simptome specifice (dureri de cap, oboseala)ar trebui sa te duci de urgenta la ginecolog.
nu am nici un simptom, dar vorbesti serios? cum e posibil daca m-am protejat cu prezervayiv si nu s-a spart imi e teama sa fac testu am niste emotii ingrozitoare, ca m-a parasit acel baiat :((
nu ai cum fii gravidă aşa..., am citit şi celelalte mesaje ale tale
da e posibil sa nu fi insarcinata,.la kine a fost altceva... tot cu prezervativ mam protejat si eu pana sa raman insarcinata.am renuntat la ele dupa incidentul asta..lmotivul : erau prea mici pentru barbatia prietenului meu.cam stateam cu frica dupa si nici nu vroiam sa aud inainte de anticonceptionale.. de 2 ani folosesc ac yasmin si sunt multumita. numai bine
Alege-ți medicul și fă o programare!
Peste 13000 de cabinete medicale își prezintă serviciile pe ROmedic.
Peste 13000 de cabinete medicale își prezintă serviciile pe ROmedic.
Alte subiecte care v-ar putea interesa:
- 4ciclu cu dureri groaznice! HELP
- 2cand o sa imi vina menstruatia?
- 15legat de menstruatie
- 4tratament candida si menstruatia
- 8Ce se intampla ??? PLS
- 8inainte de mentruatie imi curge sange urat mirositor
- 9probleme menstruale
- 3dereglare ciclu menstrual
- 3menstruatie dereglata
- 6Daca am ovare polichistice voi avea probleme in ceea ce priveste conceperea unui copil?
- 4menopauza.. dar ii tot reapare menstruatia la 3 luni...