Ficatul cica nu doare
de 1 an de zile ma doare in zona ficatului, am facut sute de analize, am o fiere mai lenesa ce este drept si fac tratament cu antidepresive de 2 ani, nu pot inca renunta la ele, mi-a zis dr, intrebare ficatul cica nu doare dar atunci ce???
la ecografie a iesit totul bine.
la ecografie a iesit totul bine.
3 comentarii
A iesit totul bine dar pentru tratamentul care il ei. E imposibil sa nu ai ficatul putin marit si sa stii ca doare.eu sunt operata de fiere si ma doare ficatul la orce mincare care nu imi e recomandata sau la suparari.Atunci el e putin marit.SANATATE si vezi ca in farmacii naturiste sunt medicamente care hranesc ficatul cum e( mecoparul) nu are ce sati faca rau
Ficatul de obicei nu doare, decat in afectiuni grave cum ar fi ficatul tumoral. Cea care doare este insa vezica biliara- fierea si doar chiar bine, Colica biliara este una dintre cele mai dureroase afectiuni.
Pentru a evita astfel de neplaceri trebuie sa aveti o dieta adecvata - saraca in alimente grase, de origine animala si sa luati medicamente de stimulare a activitatii vezicii biliare, cum este Mecoparul sau un supliment natural cum ar fi LiverHelp.
Pentru a evita astfel de neplaceri trebuie sa aveti o dieta adecvata - saraca in alimente grase, de origine animala si sa luati medicamente de stimulare a activitatii vezicii biliare, cum este Mecoparul sau un supliment natural cum ar fi LiverHelp.
Alege-ți medicul și fă o programare!
Peste 13000 de cabinete medicale își prezintă serviciile pe ROmedic.
Peste 13000 de cabinete medicale își prezintă serviciile pe ROmedic.
Alte subiecte care v-ar putea interesa:
- 2Tot ficatul...
- 4onicomicoza reparuta dupa 2-3 ani
- 4Poate fii cancer
- 4problema in zona ficatului
- 4crestor si afectiunile ficatului.urgent, va rog!
- 4Yasmine, pete de fata, probleme ficat
- 5virus hepatic B.. cum sa-mi protejez ficatul?
- 4Probleme cu ficatul sau nu
- 4tratament toxic (TBC) si ficatul
- 5cum poate afecta bebele problemele mele
- 6Boli la ficat